با سلام خدمت به اقای نجفی و همه دوستان خانواده برتر

پسری حدودا 24 ساله هستم لیسانس رشته مهندسی از یه دانشگاه سراسری و در حین خدمت سربازی هستم

قبل از اینکه برم خدمت، کنکور ارشد دادم و با یه رتبه خیلی خوب میتونستم توی یکی از بهترین دانشگاه های سراسری تهران ادامه تحصیل بدم ولی چون هدف بنده ادامه تحصیل توی یه کشوره خارجه بود انتخاب رشته نکردم و اومدم خدمت.

از لحاظ رفتن به یه کشور دیگه همه شرایط اماده و مهیاست و میدونم اگه برم موندنم برای همیشه حتمیه.

از طرف دیگه خانواده علی الظاهر مشکلی با رفتن بنده ندارن ولی سخت پیگیر ازدواج من هستن و موردهایی رو برای اشنایی اماده میکنند و با خانواده طرف صحبت میکنند و به صورت جدی میخوان که من متاهل بشم (در ضمن اینو بگم تنها پسر و همچنین فرزند ارشد خانواده ام) طوری این مسئله رو پیگیری میکنند که من توی خدمت که توی یه شهر دیگه هستم باعث ناراحتیم میشه .

حالا کارشون یا به خاطر نگه داشتن من توی ایرانه یا به خاطر اینه که اگه خواستم برم به گناه و ... نی افتم که خودم بیشتر حدس میزنم مورد اول باشه .

بنده خودم رفتنو ترجیح میدم و واقعا قصد رفتنو دارم ولی با اینکار خانواده نمیتونم کنار بیام هر چند میدونم از سر محبت و دوست داشتنشونه ولی نمیدونم چطور برخورد کنم که بیخیال ازدواج بنده بشن .

از همه دوستان خانواده برتری درخواست راهنمایی میکنم تا من چطور با این مسئله کنار بیام و بتونم خانواده مو متقاعد کنم ؟ حتی کسانی که با نظر خانوادم موافقن دلیلاشونو بگن .

با تشکر از همه شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)