با سلام و عرض ادب
من دختر 27 ساله هستم که فوق لیسانس دارم و تو یه اداره دولتی مشغول به کارم. چند روزی هست که یکی از فامیلامون یه اقایی رو برای ازدواج به من معرفی کردن و من یک جلسه با ایشون صحبت کردم. این اقا 31 سال داره، شنیدم که اخلاق و رفتارش خیلی خوبه.

تو صحبتی ام که خودم باهاش داشتم بنظر خوب میومد، تو مغازه یکی از اشناهاشون مشغول به کاره، به گفته خودشون درامدش ماهیانه حدود 800 هزار تومنه، خونه و ماشین نداره. این مدتم که کار کرده پس اندازی نداشته.
حالا خانوادشون اصرار دارن رسما بیان خواستگاری و پدرم اجازه نمیدن. راستی اینم بگم خونه ما تو روستاس و اونا ساکن شهر هستن، وضع مالی ما از اونا یکم بهتره، حالا مادرم میگه حتما پسرشون یه مشکلی داره که میخوان از روستا براش دختر بگیرن.

بخاطر این حرف مادرم باهاش دعوا کردم و گفتم اونا اول منو دیدن بعد فهمیدن خونمون کجاس، ولی تو دلم به شک افتادم که نکنه واقعا مشکلی داره. خواهش میکنم راهنماییم کنین که ایا این ازدواج عاقلانس و اینکه ممکنه این اقا مشکلی داشته باشه که بخواد از روستا دختر بگیره؟

مرتبط:

اختلاف بین زندگی در شهر و روستا چیه دقیقا؟

قضاوت های بی رحمانه در مورد روستایی ها

پسر مورد علاقم مجبور شده برای همیشه در روستا زندگی کنه

باید حداقل حدود دو سال با خانواده شوهرم تو روستا زندگی کنیم

دوست دارم با دختر روستایی ازدواج کنم ولی ...

من نمی تونم تو روستا زندگی کنم

این فکر که دیگران مسخرم کنن که با یه روستایی ازدواج کرده ناراحتم میکنه

تصمیم درستیه که با یه دختر روستایی ازدواج کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)