سلام دوستان

من ۲۷ ساله هستم و دو سال که ازدواج کردم. شوهرم رو بی نهایت دوست دارم و زندگی خوبی دارم. شوهرم  مرد خیلی خوبیه، مهربون، با مسولیت، خیلی دوستم داره و زندگی عاشقانه و لذت بخشی داریم خدا رو شکر.

از نظر مالی هم  شرایطمون متعادل و خوبه. فقط تنها چیزی که من رو گاهی اوقات اذیت میکنه اینکه ؛

شوهرم لهجه روستایی داره و خیلی سریع و با صدای بلند صحبت میکنه. البته وقتی دو تایی توی خونه هستیم خیلی قشنگ صحبت میکنه اما بیرون نه. من متولد تهرانم و فوق لیسانس دارم و شوهرم متولد روستاست و لیسانس داره خانواده اش هم روستا زندگی میکنن...

ما الان تهران زندگی میکنیم و به خدا از زندگیم بی نهایت راضیم فقط وقتی اینجوری صحبت میکنه پیش خودم میگم الان فامیل هام چه فکری میکنن ؟ خجالت میکشم. یا حتما توی دلشون میگن این همه خواستگار هاشو رد کرد ببین با کی ازدواج کرده...

در حالی که من بعد از خدا شوهرم و زندگیم رو می پرستم و واقعا خوشحالم.... هیچی برای شوهرم کم نمی ذارم و همیشه سعی کردم براش بهترین باشم. از بس دوسش دارم دلم نمیاد این مساله رو بهش بگم که  یه وقت ناراحت بشه. 

ما قبل از ازدواج ده جلسه با هم بیرون رفتیم و ایشون آروم و خوب حرف میزد اما با بقیه اینجوری نیست... چند بار بهش گفتم عزیز دلم یکم آروم تر شمرده تر صحبت کن. انجام میده اما باز دوباره همون میشه... این فکر که دیگران مسخره م کنن که با یه روستایی ازدواج کرده ناراحتم میکنه... در حالی این چیزا معیار ازدواج من نبود و از زندگیم هم راضیم...

لطفا راهنماییم کنین.


مرتبط:

اختلاف بین زندگی در شهر و روستا چیه دقیقا؟

قضاوت های بی رحمانه در مورد روستایی ها

پسر مورد علاقم مجبور شده برای همیشه در روستا زندگی کنه

باید حداقل حدود دو سال با خانواده شوهرم تو روستا زندگی کنیم

دوست دارم با دختر روستایی ازدواج کنم ولی ...

حتما پسره مشکلی داره که میخوان از روستا براش دختر بگیرن

من نمی تونم تو روستا زندگی کنم

تصمیم درستیه که با یه دختر روستایی ازدواج کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)