سلام
من خانمی هستم که بدنم نافرم چاق است ،یعنی دست و پایم مناسب است (کمی تپل است) اما یک شکم خیلی گنده دارم ،انگار هفت ماهه حامله ام !!!
حالا بعد از چندین سال از بس پادرد و کمر درد دارم و بد فرم هستم میخوام برم چربی هایش را در بیارم ( عمل کنم همه را در بیارم ان شاء الله)

حالا چند تا سوال دارم
1- چه خطراتی داره و چند وقت طول میکشه خوب بشه؟
2- من مجردم و بالای 26 سال دارم، اگر عمل کردم و بعدا خواستم ازدواج کنم آیا باید در خواستگاری بگم این عمل را کردم یا لازم نیست؟ اگر نگم و بعد شوهرم آیندم بفهمه ناراحت میشه نگفتم؟
3- من یه دختر مذهبیم، مردای مذهبی اگر بفهمند یه دختر مذهبی چنین عملی را انجام داده چه دیدی پیدا میکنند ( البته یکی از دلایل عملم هم به خاطر همسر آیندم است )
ممنون که راهنماییم کنید

مرتبط با لاغری پایین تنه:

پایین تنه من به شدت بد فرم و بزرگه

کسانی که از بزرگی پایین تنه ناراضی هستند چکار باید بکنن؟

من چند تا تمرین برای کوچک کردن پایین تنه میخواستم

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

راهنمای کوچک کردن باسن و ران


مرتبط با روش های لاغر شدن:

کاهش وزن با ورزش با وجود داشتن دیسک کمر

لاغر شدن با وجود کم کار بودن تیروئید

کاهش چربی های شکم، شدنی یا ناشدنی

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

با وجود کم خوری و فعالیت زیاد وزنم کم نمیشه

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)