سلام

سوالی داشتم در خصوص لاغری ران و باسن که ممنون میشم کمکم کنید .  

مشکل بنده اینه که ران و باسن بزرگی دارم و با رژیم گرفتن هم مشکلم حل نشده، انگار تمام چاقی و وزن بدنم خلاصه میشه تو ران ها و باسن.

خواهش میکنم اگه کسی  ورزشی یا روشی بلد هست که بهم یاد بده بتونم از شر این چربی های اضافی پایین تنه راحت بشم ، با توجه به این که خانم هستم و سنم کم هست دارم دچار افسردگی میشم، خسته شدم .

تو رو خدا بهم کمک کنید . پیشاپیش متشکرم 


مرتبط با لاغری پایین تنه:

پایین تنه من به شدت بد فرم و بزرگه

کسانی که از بزرگی پایین تنه ناراضی هستند چکار باید بکنن؟

من چند تا تمرین برای کوچک کردن پایین تنه میخواستم

راهنمای کوچک کردن باسن و ران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) لاغری موضعی (۷ مطلب مشابه)