سلام

واسه کاهش وزن من یکسری مطلب خوندم در مورد ورزش های پیلاتس و تی آر ایکس و زومبا و ایروبیک و یوگا و ...، از بین این ورزش هایی که گفتم پیلاتس و یوگا به تنهایی لاغر نمیکنن و باید در کنار یه ورزش هوازی دیگه باشن. ولی خب من دیسک کمر دارم.

الان میخواستم بپرسم ترکیب کدوم ورزش ها برای کاهش وزن و کاهش استرس مناسب تره؟ با توجه به اینکه یک سری از ورزش ها برای افرادی که آسیب بدنی مثل دیسک کمر دارن ممکنه مضر باشه. در واقع یه ورزش هوازی واسه کاهش وزن در کنارش یه ورزش کششی یا سبک تر برای تقویت بدن و تمرکز و کاهش استرس.

اگه کسی تجربه کاهش وزن با ورزش ها رو داره بگه لطفا و اگه مربی فیتنس هم میخونه این مطلب رو لطف کنه راهنمایی کنه.

ممنون

مرتبط با روش های لاغر شدن:

لاغر شدن با وجود کم کار بودن تیروئید

کاهش چربی های شکم، شدنی یا ناشدنی

چه جوری وزنم رو سریع کم کنم ؟

با وجود کم خوری و فعالیت زیاد وزنم کم نمیشه

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

لاغری برای همیشه با روش مهدی خردمند

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه)