مهم‌تر از هر چیز و قبل از توضیح، این رو بگم که اصلاً و ابداً حوصله نصیحت و ... که ازدواج موقت فلانه و بهمانه و این‌جوری میشی اون جوری میشی رو ندارم. پس لطفاً کامنت های این شکلی ننویسید که وقت همدیگه رو تلف نکنیم. تاپیکم کامنت نداشته باشه بهتر از این قبیل کامنت هاست. این از این

بریم سر اصل مطلب؛

پسری هستم 24 ساله و دانشجوی فوق لیسانس. به دلایل بسیار زیادی تا آخر عمرم نمی تونم ازدواج دائم کنم. یکیش هم اقتصادیه. من در کنار درس کار می‌کنم و هم درسم رو دوست دارم و هم کارم رو. امّا درآمدش فقط کفاف خودم رو میده. با این اوضاع هم که روز به روز همه چی گرون تر میشه بتونم سطح زندگیم رو به همین شکلی که هست نگه دارم و پسرفت نکنم، خودش یک پیشرفت محسوب میشه!! 

مدتی درگیر خ ا بودم، الان دارم ترکش می‌کنم. سخت بودن شرایط ازدواج و این بحث مهریه هم که هم در اطرافیان دیدم و هم یکی از دوستان اینجا پست زده بودن هم بی تاثیر در تصمیمم برای انتخاب ازدواج موقت بی تاثیر نیست. 

دلایل دیگه ای هم هست که مربوط به زندگی شخصیمه و ترجیح میدم اینجا عنوان شون نکنم. با همه این تفاسیر تصمیم به ازدواج موقت گرفتم امّا نه این مدل که ساعتی و روزانه ازدواج کنی بعدش بری سراغ نفر بعدی و ... این سبک رو قبول ندارم و آدم رو سمت بی بند و باری می بره و ممکنه باعث بیماری‌های مقاربتی بشه و هزار تا مشکل دیگه.

مستحضر هم هستید که برای ازدواج، اجازه دختر با پدر هستش ضمن اینکه من هم به دلیل انجام خ ا نمی خوام سراغ یک دختر برم (البته خیلی‌ها گفتن این دلیل خوبی نیست امّا حتی اگه این دلیل رو هم در نظر نگیریم، مورد اول رو که نمی شه کاری کرد) بنابراین تصمیم دارم ازدواج موقتی با یک خانم مطلقه انجام بدم تا هم اجازش دست خودش باشه و هم اینکه سختی‌ها و برخی رسم و رسوم‌های عجیب و مضحک ازدواج دائم رو نداره هم اینکه بی بند و باری هم نیست و بالاخره یک جا ثبت میشه و یک تعهدی وجود داره. 

باز هم میگم هدفم اصلاً این ازدواج‌های ساعتی و روزانه نیست. من می خوام سال‌ها در کنار این شخص زندگی کنم و علاوه بر رفع نیاز جنسی، که برخلاف باور خیلی از افراد، واقعاً نیاز مهمیه، دنبال آرامش هم هستم. یعنی آرامش هم برای خودم هم اون شخص. 

اگر هم بعداً دیدیم تفاهم نداریم، از هم جدا میشیم و دیگه مسائل سختی‌های دادگاه و طلاق و مهریه و از دست رفتن عمر و زندگی و سرمایه رو نداریم و راحت تر و بدون درگیری و بی حرمتی از هم جدا میشیم. 

اگر هم دیدیم تفاهم داریم و هم رو دوست داریم خب ادامه می دیم و یا شاید بعد از سال‌ها با هم تصمیم گرفتیم اصلاً به ازدواج دائم تبدیل کنیم. (اگر دیدیم خیلی تفاهم داریم خب چه اشکالی داره؟). 

علاقه‌ای هم به بچه دار شدن ندارم چون مسئولیتش واقعاً زیاده و در این دنیا تربیت بچه و پاسخ به تمام نیازهاش واقعاً سخته. آدم بی مسئولیتی نیستم امّا ترجیح میدم مسئولیتم کم باشه و کارها رو به بهترین شکل انجام بدم تا مسئولیت زیاد داشته باشم و کارها نصفه باشه. 

قبول کردن مسئولیت زیاد در حالی که وقت و آمادگی و تعهد و توان انجام کار رو نداری چه فایده‌ای داره واقعاً؟!

امّا قضیه اینه که به نظر می رسه پیدا کردن چنین موردی که مد نظرم هستش اگه غیر ممکن نباشه بسیار سخت هستش و اینکه اصلاً نمی دونم از کجا و چه جوری باید شروع کنم. 

مطالب اینجا هم تا جایی که دیدم بیشتر مربوط به سال‌های 93 و 94 هستند. خب الآن هفت هشت سال گذشته و افراد جدیدی اومدند اینجا و شرایط هم عوض شده. سوالاتم علاوه بر راهنمایی خواستن، تجربه هم هست: 

1. آیا مراکز معتبری وجود داره که کیس های ازدواج موقت رو به هم معرفی کنند؟ اگر نیست چه جوری باید پیدا کرد؟ چون هر چی من دیدم سایت و کانال تلگرام بود و جنبه کلاه برداری داشت انگار

2. آیا از دوستان اینجا کسی تجربه ازدواج موقت رو داشته؟ اگر داشته به همین شکل بوده؟ کلاً چه جوری بوده و راضی بودین؟ 

در آخر باز هم تاکید می‌کنم اگه با ازدواج موقت مشکل دارید و به هر دلیلی از پست خوش تون نیومد مجبور نیستید کامنت بذارید. اگر واقعاً پاسخی برای دو سوال من داشتید کامنت بذارید.

ممنونم از اینکه وقت گذاشتید خوندید. زیاد شد توضیحاتم امّا واقعاً لازم بود.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه)