سلام

بنده یه پیشنهاد برای دوستانی که تهران هستن و بیکار هستن دارم. فقط اولش لازم میدونم قبل از توضیح پیشنهادم چند تا نکنه رو خدمت شما و دوستان عرض کنم.

1- بنده قصد و نیتم خیره و دنبال هیچ گونه سوء استفاده و کلاهبرداری نیستم، و هر کسی قراره تو این کار برای خودش کار کنه و نه پولی به من میده و نه قراره با من شریک شه.

2- پیشنهادم فقط برای اینکه حداقل بتونیم تو زندگی مون چند قدم بریم جلو؛ از این درجا زدن بیایم بیرون

پیشنهادم رو خیلی ساده و خودمونی میگم، بیاین جمع بشیم با هم بریم دست فروشی. چرا دست فروشی؟، چون سرمایه کمی میخواد؛ چرا با هم؟، چون فکر میکنم از اون کارهایی هست که آدم تنهایی روش نمیشه و با چن نفر همراه شدن این کار رو برای آدم راحت تر میکنه.

میدونم که پیشنهادم در وهله اول خیلی مسخره به نظر برسه ولی دوستان عزیز باید با واقعیت جامعه کنار بیایم. دوستانی که کار ندارن یا سرمایه ندارن یا پارتی ندارن و یا ...، و در ضمن کار عار نیست.

من نمیگم بیاین تا 10 سال آینده دست فروشی کنیم. بلکه دارم میگم بیاین تا جمع کردن n مقدار سرمایه مدنظرمون که بتونیم باهاش یه کار بهتر بکنیم دست فروشی کنیم.

شاید باورتون نشه ولی من خودم کار دارم ولی خوب اصلا از کارم راضی نیستم. من بشخصه عاشق کاسبیم، دست فروشی هم تو تهران روزی حداقل 200 تومن سود داره.


مرتبط:

تفاوت اوضاع کار و اشتغال دهه 80 با دهه 90 چیه؟

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

چه درآمدی از شغل تون دارید ؟

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)