سلام و خسته نباشید !

چند وقتیه که دارم در مورد شغل های مختلف و درآمدشون تحقیق میکنم ،چون دارم میرم دانشگاه و با توجه به اینکه بعد دانشگاه ( به احتمال 90 درصد!) نمیتونم کاری در رابطه با رشته درسیم (زیست شناسی جانوری) پیدا کنم میخواستم همزمان با دانشگاه یه شغلی رو هم شروع کنم که هم درآمدی داشته باشم (هر چند کوچک و مختصر!) و هم یه کم تجربه کسب کنم.

از دوستانی که شاغل هستند خانوم ها و اقایون میخواستم شغل شون رو بگن (شغل خودتون یا همسرتون) و همین طور بگید که چه درآمدی از اون شغل دارید (لطفا درآمدتون رو حتما بگید چون خیلی برام مهمه) اگر که دوست ندارید اسم واقعی تون رو بگید میتونید نگید!!

تشکر بابت همکاری تون!

مرتبط:

با کارهای روزمزدی و پروژه ای میشه زندگی کرد؟

چطوری یه کار خوب با درآمد مناسب پیدا کنم ؟

حداقل درآمد لازم برای شروع یک زندگی معمولی

میزان درآمد مناسب مرد از دید دختران دم بخت

حداقل درآمد خواستگار برای تشکیل زندگی مشترک مستقل

شان اجتماعی شغل مهمه یا درآمدش ؟

چطوری یه کاسبی ساده، بدون هزینه و با درآمد قابل قبول داشته باشیم ؟

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه) مسائل دانشجویان (۸ مطلب مشابه)