سلام دوستان عزیزم

من میخوام ازدواج کنم با آقایی که 4 سال میخود بیاد خواستگاری و واقعا هم منو دوست داره ، خانوادش از نظر فرهنگی پایین هستن و به علت دور بودن راه پا پیش نمیذارن . البته یک بار اومدن که سر مهریه بهم خورد .

حالا سوال من اینه؛

چند روز پیش شماره خانمی رو پیدا کردم که ایشون دعانویس هستن ، ایشون فرمودن من میتونم این کارو برای شما انجام بدم . یعنی کاری بکنم که مادر این آقا پسر و بقیه خانوادش خیلی راحت خودشون با پای خودشون تشریف بیارن خاستگاری . ولی من میترسم . میترسم این خلاف خواسته خدا باشه... مادرم میگه این موضوع هیچ اشکالی نداره .

چون این پسر خودش 4 ساله ما رو رها نکرده و ما میخوایم یه کار خیر انجام بدیم قرار نیست که عمل شری انجام بدیم .

این آقا از نظر شرایط ازدواج خوبه و کلا پسر خوبیه فقط خانوادش موافق نیستن راه دور بیان . آیا به نظرتون کمک گرفتن از یک دعانویس کار درستیه؟

اصلا درست و غلط رو تشخیص نمیدم . از یک طرف 4 ساله ما سرگردونیم و صحبت ما با هم گناهه ، از یک طرف از خدا میترسم این کارو انجام بدم .

ممنون میشم راهنماییم کنید


پیشنهاد:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)