سلام دوستان

دوست دارم اینجا برای زندگی آینده خودتون هم که شده با دقت مطالعه کنید. 

اول از همه میریم سراغ آمار طلاق، دوستان عزیز آمار طلاق طبق اطلاعات من که تحقیقات زیادی هم در زمینه جنسی داشتم بیشتر از 50 درصد ریشه جنسی دارد.

آمار فاجعه بار خیانت زن های شوهر دار به همسران شون هم که بسیار زیاد و مشهود شده و درصدی از کسانی هم که طلاق نمیگیرند و روابط نامشروع با جنس مخالف ندارند ناراضی هستن. الان آمار دختران مجرد و زنان فاحشه بماند بهتره تمرکز در موارد بالا باشد.

متاسفانه یکی از مشکلات اصلی که مردان ما دارن بدون بزرگ نمایی زودانزالی هستش، دوستان عزیز متوسط زمان ارضا شدن زنان در حدود 15 دقیقه هستش و مردانی که نمی توانند تحمل بیشتر از 1 دقیقه یا کمی کمتر یا بیشتر داشته باشند. پس زنان در این رابطه ارضا نخواهند شد و به همین راحتی آمار مشکلات جنسی هر روز بیشتر می شود. 

بماند که مردان ما طبق اسلام عمل نمیکنن، طبق احادیث به مردان دستور داده می شود سریع رابطه اصلی را شروع نکنید و نوازش و بقیه مقدماتش را انجام بدهید که عمل نمیکنیم پس شروع می کنیم، این مشکل اول

مشکل بعدی که قبل از مشکل اول باید مطرح می شد خودارضایی مردان و زنان است که با کوچکترین تحقیق می توانید عوارض آن را مطالعه کنید. مشکل اصلی که مردان ما به آن مواجه می شوند زود انزالی هستش، براتون به زبان ساده توضیح میدم انسان اگر بخواهد از راه شرعی با همسر خود ارتباط برقرار کند هر چقدر هم سریع باشد تا فراهم شدن شرایط کامل برقراری رابطه چند دقیقه طول خواهد کشید.

چون تنها خودش عمل را انجام نمی دهد از سرعت رابطه اصلی جنسی کمتر خواهد شد و این یعنی زمان رابطه بیشتر طول خواهد کشید و آرامش روانی و حس عاطفی مثبت هم تاثیر گذار است به خاطر حذف نشدن مطالب سعی می کنم مطالب را جوری بیان کنم که حذف نشود پس ببخشید و اگر متوجه نشدید با مطالعه دوباره ان شاء الله متوجه خواهید شد.

حالا میریم سراغ خود ارضایی، چون معمولا کلیپ های که از رابطه جنسی که معمولا نگاه می شود ((که دستور اکید اسلام حفاظت از نگاه حرام هست)) همراه با  عمل استمناء یا در حد دو یا سه دقیقه است یا از زمان شروع خود ارضایی بیشتر از چند دقیقه نگاه نمی کنن چون معمولا این عمل با دست انجام می شود و چون فقط خود فرد نقش اصلی را انجام میدهد دنبال هر چه سریع تر به اوج لذت رسیدن هستن و دلیل دیگر آن ترس از نفهمیدن افراد دیگر خانواده یا ...، پس هر چه سریع تر دنبال ارضاء شدن هستن.

دلیل بعدی عذاب وجدان و گناه که ناخوداگاه افکار ما را مشغول و دنبال تمام کردن هر چه سریع تر استمناء هستیم و ...، و بعضی موقع ها تمام این ها با هم جمع می شود در نتیجه بدن هوشمند انسان هم  از دیدن رابطه بصری ناخودآگاه این دریافت را دارد که کمتر از 2 یا 3 دقیقه رابطه طول می کشد.

از لحاظ حسی هم انجام سریع خودارضایی به دلیل بالا در طول زمان ذهن انسان رابطه را در زمان هر چه کمتر دریافت می کند بماند که به مرور زمان این زمان دریافتی توسط ذهن کمتر خواهد شد چون بدن هر روز در حال دریافت زمان کمتر هستش و جوانی که در شرایط بسیار خوب برای افراد مبتلا به خودارضایی 1 دقیقه از زمان شروع تا ارضاء شدن طول خواهد کشید در نتیجه چنین فردی زمانی که قصد رابطه با همسر خود را دارد چون لذت حسی دریافتی مربوط به قسمت های بیشتر بدن و ترس از زود انزال بودن و یا هیجان رابطه این یک دقیقه به زمانی کمتر هم تبدیل خواهد شد و هم همسر و هم خود فرد رابطه لذت بخشی نخواهند داشت و این هم یکی ازدلایل قبیح دانستن این عمل در اسلام هستش که حتی حدیث در این باره هم برای کسانی که خود را با دست ارضا می کنن وجود دارد.

مورد دیگر متاسفانه قبیح دانستن صیغه که در شیعه عملی حلال هستش. اول از همه باید با این نکته توجه کنیم که این عمل یک عمل حلال در صدر اسلام بوده حتی برای اهل سنت که توسط خلیفه دوم این عمل را رد کرد و به دلیل نزدیکی فرهنگی همسایه بودن مسلمانان چه شیعه و سنی به هم و جمعیت فراگیر تر اهل سنت این عمل حتی از نظر شیعیان هم قبیح شد.

در صورتی که امام اول شیعیان در مورد خلیفه دوم گفتن اگر این عمل حرام اعلام نمیشد کسی زنا نمی کرد جز عده معدود و خاص (البته این حدیث به شکل خلاصه بیان شد چون الان در حال نوشتن مطلب به اصل حدیث دسترسی نداشتم) 

پس از تمام دوستان در خواست می شود که از روی نظر شخصی خود با دین اسلام مخالفت نکنن، اول دوستان خواهشا مخصوصا زنان بدون فکر نگن این عمل مشکل دارد چون با کمی فکر خواهند فهمید این دستور علاوه بر مردان حمایت از زنان را هم دارد .

دوستان عزیز از شما خواهش می شود نگاهی به زنان که به هر دلیلی شوهر خود جدا شده اند داشته باشید؛

1 - خطر تمایل به سمت زنا به خاطر فشار جنسی

2 - خطر افسردگی به خاطر کمبود های عاطفی

3 - ساده تر شدن سوء استفاده جنسی از آنها به خاطر مشکلات مالی، آن هم با وضع اقتصادی کنونی 

این جا یک سوال مهم پیش می آید ؛

دختران هم با این مشکلات مواجه هستند، مخصوصا دخترانی که به هر دلیلی ازدواج شان به تاخیر افتاده، تکلیف این ها چیست ؟

ترویج ازدواج آسان با کاهش توقعات و ترغیب پسرانی که با وجود داشتن امکانات، تمایلی به ازدواج ندارند.

 پس دوستان، ازدواج موقت فقط دفاع از مردان نیست در صورتی که داشتن همسر موقت بسیار بهتر است برای افرادی که خودارضایی و نگاه حرام و زنا دارند. دلیل برتر بودن این عمل از زنا بدون در نظر گرفتن نظر شرعی این است که چون افرادی که زنا انجام می دهند به خاطر روابط بسیار زیاد با افراد بی بند بار، دچار مشکلات جسمی می شوند (به احتمال زیاد)، که آن مشکلات با رابطه منتقل می شود و مخصوص مردان هم نیست و زنان را هم درگیر میکند و به دلیل "عده" که باید نگاه داشته شود، بدون تعصب آن مشکلات در زنان صیغه ای کمتر خواهد بود.

روابط غیر شرعی با افراد مختلف و ترس از رسوا شدن از نظر قانون و اینکه طرف مقابل چون فقط دنبال مبلغ مورد نظر هست، طرفین از لحاظ عاطفی کمتر ارضاء خواهند شد، مشکلات روحی ناشی از عذاب وجدان را هم می توان به مشکلات روابط غیر شرعی اضافه کرد . این را هم بدانید که زنا هم در آرامش عصبی فرد هم در طول زمان رابطه اثر منفی خواهد گذاشت.

پس با مطالعاتی که داشتم میگویم زنا کردن هم در زود انزالی اثرات خود را خواهد داشت، پس هیچ وقت زنان دائم و زنان موقت (پاک خود) را با زنان هرزه برابر ندانید.

دوستان حالا میگم از نظر شرعی زنا و خودارضایی دارای اثرات وضعی هستن که یقینا اثر خود را در مردانی که مرتکب گناه می شوند خواهد گذاشت، خواهران گرامی فراموش نکنید افرادی که مرتکب گناه حتی در زمان مجردی شدند، جدا از مشکلات روحی و روانی و جسمی، دارای عواقبی شدند که خداوند گفته و روی شما هم تاثیر خود را خواهد گذاشت.

فراموش نکنید خواهرانم، تعداد مردانی که امروزه به خاطر ازدواج نکردن، تحمل فشار جنسی در طول سال های بعد از بلوغ جنسی (بین حدود 12 الی 15 سالگی) و فرهنگ قبیح دانستن صیغه، دچار مشکل می شوند که هر روز زیادتر می شود. 

این ها شوهران آینده شما خواهند بود، افرادی که از نظر جسمی، روانی و عاطفی در تعادل نیستند، (دوستان این مطالب بیشتر به زود انزالی مردان که در رابطه مستقیم با گناه کردن بود اشاره شد) .

دوستان من تشویق به صیغه کردن نکردم فقط سعی در بیان عواقب مخالفت با خداوند و اثرات مثبت حلال خداوند توضیحاتی ارائه کرده باشم و یقینا همسر دائمی بسیار بهتر از صیغه کردن است. ای کاش ما با بالا بردن سطح توقعات مان شرایط ازدواج کردن را این قدر سخت نمی کردیم . 

و خداوند بسیار داناست


پیشنهاد:

مشکلات جنسی عامل 80 درصد طلاق هاست

آیا واقعا ریشه ی اکثر طلاق های فعلی مسائل جنسی است ؟

تأثیر نارضایتی جنسی در آمار طلاق

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت

پسر مورد علاقه م میگه خیلی به من نزدیک نشو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)