سلام
من از بچگی خواب های خاصی میدیدم. خواب هایی که بعد از بیست و خورده ای سال هنوز هم کاملا یادمه. بچه که بودم روح و روانم پاک بود و قابل درکه برام دیدن این خواب ها.
اما بزرگتر که شدم باز هم همین خواب های خاص رو میبینم..  یا رویای صادقه هستن و عینا تعبیر میشن و یا خواب های خاص معنوی هستند و مدت ها ذهن من رو مشغول میکنند. دوست داشتم دقیق توضیح بدم چجور هستند این خواب ها ولی چون گفتن خواب رو به کسی تعریف نکنید نمیتونم :(
اینم بگم که من از نظر اعتقادات کاملا معمولی هستم و برای همین انقدر متعجبم از دیدن اینجور خواب ها. اصلا آدم وحشتناک منطقی هم هستم و هر چیزی رو به سادگی قبول نمیکنم ولی سنگینی این خواب ها رو حس میکنم نمیدونم چطور بگم ..کاملا  روح و ذهنم رو درگیر میکنه انقدر که منطقم هم راضی میشه که این ها خواب های خاصی هستن.. واقعا دارم اذیت میشم از ندونستن تعبیرشون. 

اصلا عادیه دیدن اینجور خواب ها؟ واقعا پیام دارن یا فقط تلقین کردم به خودم؟ و اگه تعبیر دارن من از کی بپرسم که مطمئن بشم تعبیر بلده؟ مراجع میتونن تعبیر کنند؟


مرتبط:

چکار کنیم یه خواب تعبیر نشه؟

تعبیر خوابم رو باید از کجا بپرسم

خواستگاری در خواب چه تعبیری داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)