خواستگاری در خواب، اتفاقی که برای بعضی ها رخ میده، سوالی که مطرح میشه اینه ؛

اگر دختری در خواب دید که براش خواستگار اومده یا پسری خواب دید که به خواستگاری دختری رفته، تعبیرش چیه؟

هدف از طرح این سوال تعبیر خواب نیست. چون تعبیر خواب علمی هستش که فکر نکنم ما داشته باشیم ! ولی یه کار جالب می تونیم بکنیم .

اونم اینه که دختر خانم ها و آقا پسرهایی که چنین خواب هایی دیدند لطف کنن تجربیات خودشون رو در این مورد در اختیار دیگران قرار بدن، منظور اینه که اگه شما چنین خوابی دیدید ، بعدش چه اتفاقی افتاد ؟ آیا بعد از این خواب اتفاقی در زندگی تون افتاده که بتونید به اون ربطش بدید؟

جالب میشه اگه خواب تون رو هم تعریف کنید !

 

بیشتر بخوانید ...

همش خواب می بینم با خواستگاری که رد کردم داریم میریم محضر

 

در مورد نیاز جنسی دختران مجرد :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)