سلام
لطفا جایی رو بگید که نیاز به ایمیل و ثبت نام نباشه ، من کلی سوال دینی و شرعی دارم اما چون سایت اسک دین اینا رو میخواست هنوز جوابی براشون پیدا نکردم....
من به یه پسری به شدت علاقه دارم و عشقی که دارم قابل توصیف نیست و نمیدونم که اون منو دوست داره یا نه !
دو سال پیش عاشقشون شدم با اینکه خیلی بهشون فکر میکنم ولی تو این مدت حتی یک بار هم تو خوابم ندیدمشون .
 اما این اتفاق همین دیشب افتاد و من ایشون رو در خواب دیدم که یه جورایی به من ابراز علاقه میکرد به طوری که انگار میخواستن بیان خواستگاری و ... (کاملا محترمانه)..
شاید به نظر شما زیاد مهم و جدی نباشه . ولی من یه مدت با خدا حرف میزدم که اگه امیدی هست به من به نشون بده و فک میکنم این موضوع یه نشونه ای از طرف خداست !  تعبیر خوابم رو باید از کجا بپرسم  !؟
خیلی متشکرم

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)