سلام به همه بچه های گل خانواده برتر

دیدین تو شبکه 3 تیکه هایی از "خوب باشیم" رو نشون میده که مثلا هر کی هر چی بلده هر هنری هر خدماتی که میتونه یه روز در هفته اونو رایگان انجام بده من با خودم فکر کردم دیدم هنر خاصی ندارم ولی یه چیزی بلدم که خیلییییییییی ها نمیدونن شاید بشه گفت 99% مردم نمیدونن این پست من به درد کسایی میخوره که :

1) اضافه وزن دارند و انواع و اقسام رژیم و قرص و دارو و دکتر و کمربند لاغری و دمنوش و این چیزا رو امتحان کردند و چقدرم سرشون کلاه رفته و چقدرم خرج کردن تو این راه ...

2) کسانی که یه زمانی خوش اندام بودن اما الان بعد ازدواج و و زایمان تناسب اندام خودشونو  از دست دادن الان از هر طرف چربی میزنه بیرون ماشاءالله شکمم که طبقه طبقه تا طبقه چهارم راه داره ...

3) کسانی که اعتماد به نفسشون اومده پایین بخاطر همین چاقی و افسردگی گرفتن و روحیشون داغونه ...

4) کسانی که بخاطر چاقی و اضافه وزنشون کسی خواستگاریشون نمیاد و یا بر عکس پسرایی که بخاطر اضافه وزن ردشون میکنن ...

5) کسایی که فکر میکنن همسرشون دیگه دوسش نداره چون چاق و بد هیکل شدن ( تو رو خدا خانوما انقدر خودتونو گول نزنید اخه کدوم مرد از یه زن بد هیکل که از همه جاش چربی اویزونه خوشش میاد ؟؟؟ چرا تا حرف اندام میشه فوری میگید اینا مهم نیس مهم عشق و دوست داشتنه اره معلومه که عشق مهم تره شاید همسرت به روت نیاره بهت نگه چاقی بهت نگه این چه هیکلیه چون دوستت داره بهت نمیگه که ناراحت نشی و تو ذهن و فکر خودش همش دلش میخواد کاش میشد برگرده به اون روزای اول اشنایی که زنش خوش اندام بود پس خواهشا گارد نگیرید که اینا تو زندگی مهم نیس و این حرفا

6) کسانی که خسته شدن انقد لباسای تیره و گشاد پوشیدن تا چاقیشون و پهلوهاشونو بپوشنه...

7) کسانی که تو دلشون حسرت میخورن همش افراد لاغر رو میبینن میگن کاش ما هم مثل این بودیم ...

8) کسانی که رژیم گرفتن و لاغرم شدن اما باز دوباره به وزن قبلی برگشتن حتی چاق تر شدن...

9) کسانی که ساعت ها باشگاه رفتن و دمبل زدن و عرق ریختن اما نه شکمه تکون خورد نه پهلو اب شد حتی  1 کیلو هم کم نکردند (خخخ خداییش زور داره)

10) کسانی که میخوان لاغر بشن و لاغر باقی بمونند

خب بریم سر بحث اصلی دوستان اول بهتون بگم نه کلاهبرداری درکاره نه قراره پولی بریزید چون بهتون حق میدم انقد خرج کردید دیگه میترسید اعتماد کنید که کاملا حق دارید ...

من کارم تبلیغ نیست و فقط میخوام یه کاری کرده باشم دل خیلی ها رو با این کار شاد کنم که شک ندارم شاد خواهید شد ان شاء الله

تنها کاری که باید بکنید اینه تو گوگل سرچ کنید " لاغری مهدی خردمند " همین . و شروع کنید به مطالعه و خوندن تنها کاری که باید بکنید اینه که چند دقیقه وقت بذارید مطالب رو بخونید فقط تا اخر بخونید تجربیات بقیه رو بخونید...

لازمه توضیح بدم ایشون نه دکتره لاغریه نه قراره براتون رژیم و چیز خاصی پیشنهاد کنه ایشون هیپنوتراپیست هستن خودتون مطالب رو مطالعه بفرمایید ان شاء الله متوجه میشید.

شاید خیلی ها فکر میکنن شاید کلاهبرداری باشه دوستان مطالب و مطالعه کنید و با عقل سلیم تصمیم بگیرید و یه خواهش دارم اگه لاغر شدید ( که حتما میشید و شکی در اون نیس ) خیلی برام دعا کنید... اینکارو بخاطر رضای خدا انجام دادم شنیدید که میگن دل مومنی رو شاد کنید خدا دلتو شاد میکنه منم میخوام دل شما رو اینجوری شاد کنم.

و اما از خودم بگم من 22 سالمه اضافه وزن داشتم الان به اندام دلخواهم رسیدم بدون اینکه کوچکترین پولی پرداخت کرده باشم و فقط از طریق ایمیل های اقای خرمند... بدون اینکه بخوام رژیم بگیرم بدون اینکه خودمو از نوشابه و شیرینی و غذاهای پرچرب منع کنم و بخوام هر روز سالاد  و غذاهای رژیمی حال بهم زن بخورم .

بدون اینکه قرص یا چیز خاصی مصرف کنم فقط رو ذهنم کار کردم و لاغر شدم الان براتون سوال پیش اومده که این چی میگه یعنی چی رو ذهنم کار کردم !!

بهتره خودتون برید مطالعه کنید همه چیزبه عادت های ما بر میگرده دوستان
و نکته اخرم بگم این دوره لاغری اقای خردمند پکیج هم داره ولی من خودم فقط و فقط از طریق ایمیل های ایشون لاغر شدم و پولی پرداخت نکردم شما هم میتونید پکیجو تهیه نکنید و فقط با ایمیل پیش برید مثل خوده من... و اقای خرمند یه صوتی هم قرار دادن که توصیه میکنم اول اونو گوش بدید

دوستان من سعی میکنم بیام به سوالاتون پاسخ بدم به عنوان کسی که این دوره رو طی کرده هر سوالی داشتید بپرسید کمکتون میکنم و اینکه اگر اطرافتون کسی رو میشناسید که از اضافه وزن رنج میبره کمکش کنید و این دوره رو بهش پیشنهاد کنید...

یا علی مدد


مرتبط با روش های لاغر شدن:

رژیم لاغری کانادایی بر روی ضعف اعصاب تاثیر داره؟

میخوام بدون افتادگی یا شل شدن پوستم، 10 کیلو وزن کم کنم

دکتر گفته اگه لاغر نکنم بچه دار نمیشم

مشورت در خرید اینترنتی ژل لاغری 3 روزه

مشورت در مورد خرید شلوارک لاغری هات شیپر

راهکار دارید برای لاغر کردن صورت؟

لطفا کسانی که قبلا چاق بودند روش های لاغر شدن شون رو بگن

تجربیات شما در مورد لاغر کردن پایین تنه

معرفی داروی لاغری که تحت پوشش بیمه باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه)