سلام

خانومی 23 ساله هستم که تقریبا یک سال بعد از عروسیمون باردار شدم و الان یه پسر 3 ساله دارم.همسرم هم 28 سالشه.

مشکل من اینجاست تازگیا متوجه شدم همسرم به شدت به پسرم حسودی میکنه. البته دو سال اول اصلا اینجوری نبود و خییلی بچه دوست داشت ولی الان مثل یه بچه حسود شده گاهی به کاراش خندم میگیره و گاهی هم نگران میشم و احساس بدی دارم که شوهرم به بچه خودش حسودیش میشه میترسم در اینده برامون مشکل بشه..

مثلا به من میگه زیاد لوسش نکن یا از من توقع داره با یه بچه سه ساله مثل بزرگا برخورد کنم..

از وقتی بچه اومده رابطمون یه خورده محدود تر شده خوب..ولی من تمام سعیمو کردم براش کم نذارم ولی نمیتونم مثل قبل اونقد تو خونه ازاد باشم اونم جلوی بچه...دوست داره مثل قبل شیطونی کنم براش ولی جلو بچه نمیتونم که...اخه قبل از بارداریم از سر و کولش بالا میرفتم از بس شیطون بودم ولی الان دیگه مامان شدم مسئولیت دارم بالاخره..

یا مثلا چند شب پیش پسرم خواب بود  و شوهرم اومد ببوستم که یهو وایستاد و به حالت تیکه و شوخی گفت نمیخوای اول چک کنی ببینی بچه چیزی نیاز نداشته باشه !!اصلا اینو که گفت خیلی جا خوردمو دل خور شدم...

جدیدا که نق نق میکنه که بسه دیگه بچه باید تو اتاق خودش بخوابه  و از الان نباید عادت کنه و از این حرفا (البته خودمم قبول دارم و خودمم دلم واسه راحت تو بغل اقامون خوابیدن تنگ شده ولی بنظرم هنوز خیلی کوچیکه که بخواد تنها بخوابه)

نمیدونم شاید بخاطر اینه که زود بچه دار شدیم یا چون بچم پسره اینطوریه..اخه شوهرم خیلی دختر بچه دوست داره

خلاصه دارم با دو تا بچه سر و کله میزنم و نمیدونم چیکار کنم این حس بد از شوهرم دور بشه..

اگر شما راهکاری بدید بگید..

مخصوصا خانومای متاهل


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)