سلام
من یه دختر بالای 25 سال هستم. می خواستم بدونم اگه یه دختر با یه پسری داره حرف میزنه از کلماتی مثل جان، قربان شما و اینا استفاده کنه زشته؟

من کلاً عادتمه یکی صدام کنه یا حرفی بزنه که متوجه نشم میگم "جان"؟ حالا این حرفم برای صحبت کردن با خانما یا خانوادم مشکلی نداره، اما عادتم شده وقتی با آقایون که حرف میزنم چه تلفنی چه حضوری، ناخودآگاه از این کلمات استفاده میکنم و گاهی احساس میکنم باعث شده برداشت نابجایی بکنن از این حرفم.

یه نمونه میگم که بیشتر متوجه بشید،مثلاً چند روز پیش رفتم چیزی خریدم،بعد که خواستم بذارم تو کیفم آقای فروشنده که جوونم بود گفت،نایلون بدم،من متوجه نشدم چی گفت، گفتم جان؟ دوباره تکرار کرد و گفتم نه مرسی. بعد یهو نیشش باز شد و لحنش صمیمی شد و هی لبخند میزد و آخرم با یه نگاه و لحن خاصی گفت قربونت، خیلی خوش اومدی. 

بعد من به خودم لعنت فرستادم که چرا باز از دهنم این کلمه پرید! البته من قبلاً اصلاً به این نکته توجه نمیکردم یه بار که یه نفر بهم اینو گفت که نباید بگم جان، دیگه ازون به بعد من حساس شدم.

حالا میخواستم نظر آقایون رو بدونم،که اگه دختری باهاشون اینطوری حرف بزنه، مثلاً بگه جان،یا آخر تلفنی حرف زدن بگه قربان شما،از نظر شما اون دختر جلفه؟ یا فکر خاصی راجع بهش می کنید؟

این سؤال رو واسه این نپرسیدم که بدونم پسرا از من خوششون میاد یا نه،فقط واسه اینکه اگه باعث میشه فکر بدی در موردم بکنن هر طوریه این عادت رو از سرم بردارم. چون اصلاً دوست ندارم اینطوری بهم نگاه کنن که منظوری دارم!

من دختر خیلی باحجابی نیستم،چهره خوبی هم دارم،اما اصلاً اهل بگو بخند کردن با پسرا و جلف بازی هم نیستم،خیلی سنگین و متین حرف میزنم،اما اخمو هم نیستم.جان گفتنم هم با نیش باز و لحن اغواگر و اینا تصور نکنین،

خیلی عادی و معمولی


مرتبط:

بلند خندیدن باعث خراب شدن وجهه ی دختر میشه؟

نظر شما در مورد دخترهای فعال اجتماعی که در شهر معروف شدند

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)