سلام 

سوال من مربوط به دید جامعه نسبت به دخترهایی هست که اسم شون سر زبون هاست، من ۲۳ سالمه، معلمم و چند وقتی هست که یه گروه مشاوره ی کنکور رو مدیریت میکنم، به همین واسطه اسمم کم و بیش تو شهر پیچیده، مشکل اینه که حتی فامیل یه جوری رفتار میکنن که انگار بده یه دختر معروف بشه.

یه نفر به من گفت اسمت رو زبون مردم میافته و کسی همچین دختری رو نمیخواد!، خب مشکلش چیه مگه کار بدی انجام میدم؟، واقعا همه به دخترهایی که تو جامعه فعالن همچین دیدی دارن؟، واقعا پسرها حاضر نیستن با همچین دخترهایی ازدواج کنن؟


مرتبط:

اشتباه می کنم که می خوام ۳ یا ۴ سال بزرگ تر از سنم به نظر برسم؟

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)