سلام به دوستان گل

بچه ها، یه سوال ازتون داشتم. شما یه دختر سرسنگین و در عین حال اجتماعی و خوش اخلاق رو چه جوری تعریف میکنین؟

من خودم اهل بگو و بخند و سبک بودن و ... با پسرهای نامحرم نیستم، حالا چه تو دانشگاه و چه تو فامیل و اگه بخوام این کار رو بکنم احساس بی ارزش بودن بهم دست میده و احساس پوچی میکنم. ولی باهاشون خوش برخوردم و بهشون احترام میگذارم و گاهی اوقات اون ها شوخی میکنن و منم گاهی اوقات شوخی میکنم (ولی نه همیشه، شوخی بدم نمیکنم)

با دوستان و فامیل شوخی میکنم و میخندم ( البته به جا، نه همه جا، و نه هر زمان)، همیشه یه لبخند کوچیک بر لبام دارم. حجابمم کامله و جلف نیستم ولی خوش سلیقه و خوش تیپم، آرایش هم نمیکنم. (حالا کاری هم به آرایش و اینا هم ندارم، فقط بحث نکنین). هنر آشپزی و دسر و ژله و خانه داری و ... دارم.

اجتماعیم، ولی پرحرف نیستم، کم حرفم نیستم. تو خونه شیطونم، تو دانشگاه شیطون نیستم ولی تو مهمونی ها نه خیلی آرومم و نه خیلی شیطون. یه چیز بین این دو ... . نمیتونم ساکت بشینم یه جا و کم با کسی حرف بزنم. ولی آدم محافظه کاری هستم، هر حرفی رو واسه کسی نمیزنم. کلا موفقیت هام و زندگیم به خودم مربوطه و دخالتم نمیکنم.

به خدا قصد تعریف از خودم رو ندارم و تاییدم از کسی نمیخوام، و فقط راهنمایی میخوام ، به اندازه کافی هم اعتماد به نفس دارم. فقط این ها رو گفتم که شما خصوصیاتم رو بشناسین و بر اساس اون راهنماییم کنین. 

من خودم اینجور راحتم، نمیتونم آروم و ساکت باشم، ولی پرحرف و سبک ولیم هم نیستم. به نظرتون من چه شخصیتی دارم ؟ به نظرتون شخصیتم خوبه ؟ اگه نقطه ضعفی دارم بهم بگین تا خودم رو اصلاح کنم.

صرفا جهت اطلاع!!! ذکر خصوصیات، فقط واسه اطلاع شما از شخصیتم بود. فقط همین!


مرتبط:

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟

با شوخی کردن های جلف با پسران، تبدیل به دختر اجتماعی نمیشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)