سلام

دختر خانم های محترم وقتی میاین میگین "چطوری بفهمیم خواستگارمون پاکه؟" یه نگاه به خودتون بندازین اول ، چرا بعضی ها برای خودشون ارزش قایل نمیشن؟ کی گفته پسر خوب برای ازدواج نیست ؟ شما خوب باش پاک باش نجیب باش .. تا دلت بخواد پسر خوبم هست.

این جمله ی ، شوهر دیگه پیدا نمیشه داره گند میزنه به ارزش های دخترهای ما، من نمیگم بمونید تو یخونه تون هیچ جا نرین ، بالاخره باید تو اجتماع باشین ولی بخدا اجتماعی بودن فرق میکنه با بی ارزش بودن...

فرق میکنه با اینکه با پسرها شوخی های جلف کنی و با خودت بگی من اجتماعیم پس اوکیه! به خدا واسه بعضی ها همین ها ملاکه و بخاطر همین ها از انتخاب اون دختر پشیمون میشن، حتی اگه عاشقش باشن... یه کم برای خودتون و احساس تون ارزش قائل بشین لطفا .


مرتبط :

کدوم رفتارهای دختران از دید آقایون جلف یا کودکانه هاست ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟


مرتبط با اجتماعی بودن دختران:

مشکل اصلی من اینه که یه دختر اجتماعی نیستم

تعریف شما از دختر سرسنگین، اجتماعی و خوش اخلاق چیه ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

مشکل من اینه که یه دختر غیر اجتماعیم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

چطوری میشه یه دختر هم با حیا باشه و هم اجتماعی ؟

تعریف شما از دختر اجتماعی چیه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)