سلام

من 27 سالمه و یه ساله که ازدواج کردم شوهرم مرد خوبیه واقعا به من توجه میکنه سر کار بهم پیام میده خیلی محبت میکنه تو خونه واقعا برام کم نمیذاره معمولا برام گل میخره ولی یه مشکلی هست .

اصلا جلو جمع ابراز احساسات نمیکنه من حسودیم میشه وقتی میبینم برادر شوهرام دور جاریام میگیرن اما اون نه . منم وقتی میام خونه زندگی رو براش زهر میکنم از لحاظ جنسی خیلی به من وابسته است منم سو استفاده میکنم و از این راه تنبیهش میکنم .

شب هایی شده که خیلی التماس کرده حتی پشت پای منو بوسیده اما من محل نذاشتم هر چی میگه من تو خلوت برام کم نمیذارم اما بخدا نمیتونم جلو جمع من تو گوشم نمیره تو رو خدا شما بگید مشکل از منه یا اون ؟

خودمم خسته شدم حتی چند روز پیش عقد برادرش نرفت گفت آخه میدونم شب که اومدی تلافیش به جونم در میاری .

کمکم کنین چیکار کنم تو رو خدا راهکار بدید خودمم از دست خودمم خسته شدم  .

بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

راه های وابسته کردن شوهر رو می خوام یاد بگیرم


بیشتر بخوانید ...

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)