سلام

خیلی وقته از این موضوع رنج میبرم که از ازدواج دیگران خیلی زیاد ناراحت میشم. خودم تو سن ازدواجم و و از اینکه برای من اتفاقی نمی افته خیلی غمگینم. تموم فکر و ذهنم شده ازدواج. خیلی دعا کردم ولی تا الان جوابی نگرفتم.

اصلا نمیدونم آمادگی ازدواج دارم یا فقط به خاطر حرف مردم و اینکه از ازدواج دیگران ناراحت نشم دوست دارم ازدواج کنم.

به خدا خسته شدم . چرا اینجوری شدم؟ دارم عذاب میکشم. هیچی جز ازدواج منو خوشحال نمیکنه. یکی از خواستگارام که قبلا بهش جواب رد دادم به خاطر اینکه ازش خوشم نمی اومد٬داره ازدواج میکنه ولی من استرس دارم و از الان ناراحتم که داره ازدواجش جدی میشه و تو جشنش چطوری ظاهر بشم و دیگران چه فکری راجع به من میکنن و میگن چرا مجردم !

چه طوری متوجه بشم که هدفم از ازدواج چیه و واقعا دوسش دارم یا به خاطر فرار از حرف دیگران مشتاقم؟

مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)