سلام خدمت همگی ...
این پست من مخصوص خانم های جوان مجرد هست پس خانم ها تاکید میکنم حتما حتما حتما بخونید تا اخرش شاید بدردتون خورد  که هی میگن ما چرا خواستگار کم داریم یا نداریم ولی اقایون هم مایلم نظرشون رو راجب حرف هام بگن تا بدونم چه قدر حرفام درسته ...
خوب میریم سر اصل مطلب ؛
البته قبلش خواهش دارم همگی نظر بدن ... خوب میخوام صاف و پوست کنده از نظر خودم بگم چرا ازدواج سخت شده و خیلی ها
خواستگار  کم دارن ... خوب اولین دلیلش میتونه توقع زیاد اکثریت خانم ها باشه ...
هی منتظرند یک خواستگار پولدار و با کمالات و زیبا و .. بیاد خوب معلومه که چنین خواستگاری خیلی کمیابه ... حالا راه حل من خانم های گرامی همین توقع زیاد باعث میشه خیلی هاتون سنتون بالا بره بعد میگید چرا خواستگار ندارم  خوب وقتی یک پسر که پول کم داره میاد خواستگاریتون ردش میکنید خیال میکنید وقتی سن اون پسر بره بالا و پولش زیاد بشه میاد خانم هم سن خودش رو میگیره ؟
خوب مورد دومی که به ذهنم میرسه اینه ... خانم های محترمی که از جیب پدر جان یا کار شخصی خودتون میرید لباس های خیلی گران قیمت و برند میخرید یا میرید گوشی های خیلی لوکس میخرید !! این کار شما باعث پراندن خواستگار میشه حالا چجوری وقتی مثلا منه نوعی با حقوق مثلا یک و نیم دو میلیون تومن در ماه از یک دختری خوشم میاد بعد زیر نظرش میگیرم وقتی میبینم این دختر گوشی خیلی گرون قیمت داره ارایش و لباس های خیلی گرون قیمت داره نا خود اگاه و یا حتی خود اگاه عقب نشینی میکنم از خواستگاری کردن چنین دختری چون این حس بهم دست میده که این دختر وصله من نیست یا مثلا زیاده خواهه یا حس میکنم من نمیتونم از پس نیاز های این خانم بر بیام . این خانم در ناز و نعمت بزرگ شده و فردا روز تحمل سختی رو نداره  .

چند روز پیش داشتم یک پستی رو میخوندم که نوشته بود من یک دختر سی و چند ساله هستم خانوادم سر شناس هستن و کارم دارم و زیبا هستم و فلان ولی خواستگار ندارم .. خانم محترم شما با این همه امکانات و کمالات خواستگار نداری چون کمالاتت بیش از حد زیاده و هیچ پسری خودش رو در حد شما نمیبینه و پا پیش نمیگذاره و خیلی ها هم از همون اول فکر میکنن وصله شما نیستن و شما تو خواستگاری بهشون جواب منفی میدهید ...
خانم ها بدونید که این پز دادن ها و این غرور بعضی هاتون و این گوشی های گرون قیمت تون باعث شده خیلی ها خودشون رو در حد شما ندونن و خواستگاریتون نیان .
نمونش خودم ببینم دختری لباس و گوشی و .. لوکس داره نمیرم سراغش چون با خودم میگم این دختر بدرد من نمیخوره زیاده خواهه پولداره طاقت سختی رو نداره در ناز و نعمت بزرگ شده و حالا پیشنهاد من به شما ؛
برای جذب خواستگار لازمه خودتون رو کم بزنید و نقطه ضعف نشون بدید گاهی موقع لازمه اون عینک دودی گران قیمتتون رو اون گوشی تلفن اپل گرون قیمت تون رو توی دانشگاه و اجنماع در نیارید و باهاش ور نرید گاهی موقع لازمه با ماشین شخصی و تاکسی به خونه نرید و بجاش با اتوبوس برید خونه و اینطرف اونطرف ... و اینو یادتون باشه اکثریت مرد ها خوششون نمیاد زن ایندشون ازشون سر تر و برتر باشه منتظر تجربیات اقایون و نظرات خانم ها هستم
تشکر از همگی


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)