سلام

من یه دختر 22 که چند وقت دیگه وارد 23 میشم ,من تک دخترم ولی برادر دارم . هم دیگه رو دوست داریم ولی خیلی هم صمیمی نیستیم اما اون درس می خونه  پیش ما نیست , منم درسم تموم شده منتظر جواب ارشدم .

مامان و بابام رو دوست دارم با هم حرف میزنیم, شوخی می کنیم, اما خیلی هم با هم کاری نداریم سر خودم رو با کلاس کامپیوتر و زبان و اینجور چیزا گرم کردم هیچ دوستی هم توی شهر خودمون ندارم بیرون رفتنم تنها میرم گاهی اوقات با مامانم با هم خوبیم ولی تفاوت نظر داریم که ایشون اکثرا فکر می کنه مشکل از منه حالا بگذریم اینا رو گفتم که بگم واقعا احساس تنهایی می کنم .

تا حالا دوست پسر نداشتم رفتارم هم توی دانشگاه در حد جدی بود با پسرا ولی دوستام دوست پسر داشتند . دوستام که با پسرا دوست شدن زودتر ازدواج کردن ولی من ازدواجشون رو قبول ندارم ببخشید ولی همش دعوا و بچه بازی می کنن.

من خوشم نمیومد چون ازدواج سنتی رو دوست دارم اینم بگم که من تنها کسی که همدم واقعیمه خدا هستش ,قیافم معمولی یعنی عیبی توی صورتم ندارم ,سرو لباسم هم مانتویی هستم بروز لباس می پوشم اما جلف نمی پوشم آرایش هم می کنم اما خیلی کم و خیلی خیلی ملایم در حد ضد آفتاب و ریمل همین اونم کم , تا جایی که بتونم موهام رو بیرون نمی ندازم و شال می پوشم.

اما نمی دونم چرا اصلا نه توی دانشگاه نه توی شهر  خودمون خواستگار نداشتم. از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم ,خودم هم خیلی احساس تنهایی می کنم و دوست دارم ازدواج کنم اما نمی دونم چرا کسی ازم خوشش نیومده واسه ازدواج .

واسم تعجبه که خیلی هم تو خیابون و همه جا سنگین برخورد می کنم اما دیگه خسته شدم اصلا دوست ندارم سمت دوستی با پسرا برم چون هدفشون از دوستی بازی گرفتن دختراست به نظر شما من مشکلی دارم ؟باید چکار کنم؟

 

مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)