سلام

چه تغییری باید بکنم که خواستگار داشته باشم ؟ من یه دختر 29 ساله ام و ارشد هم خوندم. تو این مدت فقط چند نفر دورادور بهم پیشنهاد ازدواج دادن مثلا یکی از همکلاسی هام برای برادرش . یا یکی از دوستام برای همکار شوهرش فقط گفت شوهرم یه دوست داره که فلان شغل رو داره  اصلا اسمش رو هم نمی دونم چی بود و ... .

کل کسانی که اومدن همین بودن نمی دونم چیکار کنم خانوادم هم همه تحصیل کردن و ازدواج کردن فقط من موندم. نمی دونم چرا هیچ کس خواستگاریم نیومده؟ بعضی وقت ها ، وقتی میگن دختر خاله ت یا ... ازدواج کرده من خجالت می کشم انگار به طعنه به من میگن تو چرا ازدواج نمی کنی یا دوستان قدیمم رو می بینم در جا میگن خبری نیست؟! من چیکار کنم؟

به سوالم نخندین، چیکار کنم که منم خواستگار داشته باشم و ازدواج کنم؟ من بیش تر اوقات کتابخونه میرم، اهل عروسی رفتن نیستم، حوصله ی شلوغی ندارم. کلا یا تو کتابفروشی هستم یا کتابخونه. کلاس گیتار میرم. دوست پسر بازی خوشم نمیاد.

اصلا هیچ کششی برای دوست شدن با پسرها ندارم، انقدر داستان های بد از پسرها شنیدم واسه همین . می خوام بگم میرم بیرون اما نه زیاد مثلا تو یه هفته گاهی 5 بار گاهی هم یک بار می شه برم. نمی دونم چرا این جوریه؟ چرا کسی بهم پیشنهاد ازدواج نمی ده؟ اصلا خواستگار رسمی نداشتم، باید چه تغییری بدم که بتونم ازدواج کنم؟

 

مطالب مرتبط :

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)