سلام
دو ماهی هست که با آقا پسری آشنا شدم که یک سال از من بزرگ تره و از لحاظ روحی به شدت احساسی. درست برعکس من که آدم نسبتاً دیر جوشی هستم و همیشه سعی کردم توی روابطم بیشتر منطقی رفتار کنم تا احساسی. حالا این آقا یکی دو باره وقتی می ریم بیرون و یا تلفنی صحبت می کنیم شروع می کنه به گریه کردن و با من بحث می کنه که تو چرا مثل بقیه نیستی؟ چرا تو عاشق من نیستی؟ چرا زیاد بهم نمی گی دوسِت دارم، چرا زیاد نمی گی عاشقتم؟ و از این حرفا...

که به شدت روی روحیه ی من تاثیر می ذاره و باعث می شه ازش بابت این رفتارش بدم بیاد. احساس می کنم نسبت به سنش زیادی بچه گانه رفتار می کنه. این رفتارهاش تا جایی ادامه پیدا کرد که بهش گفتم اخلاق و رفتار ما بهم نمی خوره و این آقا برام پیام فرستاده من یه بسته قرص خوردم و بهت وابستم و اگه دوباره حرفشو بزنی خودمو دار می زنم! واقعاً من موندم چکار کنم.. لطفاً اگه پیشنهادی دارین بهم بگین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)