سلام

دختری *2 ساله هستم خیلی دردناکه ادم بخواد در مورد اشتباهش حرف بزنه . همیشه سعی میکردم مومن باشم با پسری حرف نمیزدم اما یکی از دوستام سایتی رو بهم معرفی کرد من نمیدونستم فضاش چجوریه .

اوایل خیلی برام سرگرمی بود بعد یه مدت با یه پروفایلی آشنا شدم . پسری که واقعا غمگین بود همیشه میگفتم چرا این ادم اینقدر افسرده است؟ چرا همش از درد و غم میگه؟ چرا فکر میکنه همه ادما و دخترا خیانت کارن؟ خواستم بهش نشون بدم همه ی آدما اینطوری نیستن و بهش محبت کردم.

اومد تو چت و باهام درد و دل کرد .خلاصه گفت تحصیلاتش پائینه و نامزدش بهش خیانت کرده کم کم بهم وابسته شدیم تا اینکه بهم گفت علاقه منده بهم و میدونه بهم نمیرسیم یه جورایی فکر میکردم دیگه بی خیال من شده . برا منم میگذره یواش یواش میخواستم ازش دور بشم ولی هر بار که نمیرفتم یه مدت تو سایت میومد و کلی نفرینم میکرد منم میترسیدم.

من همیشه بهش گفته بودم از عشق مجازی و این چیزا خوشم نمیاد ولی اون اتفاقی که نمیخواستم افتاد کم کم منم بهش علاقه پیدا کرده بودم ولی وقتی منطقی بهش نگاه میکردم میدیدم نمیشه .

بهش ابراز علاقه نمیکردم ولی اون میکرد حالا طوری شده که میگه اگر تو نباشی خودمو میکشم ، عکس های خود زنی شو برام میفرسته ، تهدیدم میکنه شماره خونتونو پیدا میکنم.

بخدا از سایه خودمم میترسم پاکیم و از دست دادم منی که با هیچ پسری حرف نمیزدم حالا همه چیمو از دست دادم شاید بگین این که اشکالی نداره حرف زدن که مشکلی نداره ولی برا من خیلی مهم بود پاک باشم برای همسر اینده ام.

یه راه حل جلوی پام بذارین من هیچ عکسی در اختیارش نذاشتم . ازش میترسم همش عکس های خونریزی شو برام میفرسته میگه عکس اگهی ترحیممو برات میفرستم خودمو راحت میکنم . اون تنها زندگی میکنه. میترسم واقعا همچین کاری رو بکنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)