با سلام

من دختری 25 ساله هستم با آقایی تو سایتی اشنا شدم این آقا بهم ابراز علاقه کردن و من هم گفتم نه چون شرایطم بتون نمیخوره .

فکر میکردم دیگه در ارتباط قرار نمیگیرن هی ادامه دادن به حرف زدن دلم براشون میسوخت چون تو زندگیشون خیلی بد آورده بودن . سرطان داشتن و نامزدشون بهشون خیانت کرده بود بعد یه مدت دوباره گفتن بهت علاقه دارم .

بهشون گفتم نمیشه ما مناسب هم نیستیم هی ابراز علاقه تا اینکه شماره گوشیمو حالا فهمیدم بخاطر من رگ دستشونو زدن میترسم باز کار خطرناکی بکنن.

من جدا شدم ولی باز اصرار میکنن عکس رگ زدن دستشونو برام فرستادن میترسم باز کار خطرناکی بکنن مثل یه کابوس شده برام.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)