سلام

دختری هستم 28 ساله با مدرک ارشد. قیافه خوبی دارم و  همه منو به عنوان یه دختر متدین و خوب میشناسند .

الآن به دلیلی دچار افسردگی شدم و خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.

چند وقت قبل یه خواستگاری داشتم که با توجه به اینکه شرایط خوبی داشت و همینطور طی صحبت هایی که انجام شد. بهش جواب مثبت دادیم.

این اقا بعد 2 هفته خبر داد که کلا منصرف شده . من از این که این ازدواج سر نگرفته ناراحت نیستم بلکه از این ناراحتم که چرا؟ مگه من چه عیبی داشتم؟ این فکر مثل خوره به جونم افتاده که چرا؟

لطفا منو راهنمایی کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)