سلام دوستان

من الان 4 ماهه که نامزدم و از قبل هم یک سال رفت و آمد خواستگاری و شناخت قبل ازدواج مون گذشته. منتظر عقدمون بودم که اول اردیبهشت عقدمون باشه که متاسفانه به خاطر کرونا شرایط همه چیز رو کنسل کرد و حالا احتمالا تا اول تیر صبر کنم و امیدوارم باشم حل بشه.

از طریق اینترنت متوجه شدم که ازدواج و تالارها قراره تا پایان سال 99 تعطیله و فقط عقدهای محضری با 6 نفر آدم انجام بشه.

یعنی من و نامردم و پدر و مادر جفت مون دیگه کیک و شیرینی هم نمیتونیم سرو کنیم، جشنی وجود نداره و آرایشگاه هم نمیتونم برم، خرید هم نمیتونم، مگه اینکه اینترنتی، یه چیزهایی ضروری و مختصر هم انجام بدم، و خیلی محدودیت های دیگه، میخواستم نظرتون رو بپرسم که به جا من بودین صبر میکردین شرایط عادی بشه یا نه. 

و یا اگه پیشنهادی دارین و یا کسی رو این روزها دیدین عقد کرده تجربیاتش رو بهم بگه که خریدش و پذیراییش چطور بوده، به طور کلی تجربیات تون یا پیشنهادتون در مورد ازدواج در شرایط کرونا بفرمایین ممنون.

مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)