سلام خدا قوت

سوالی درباره شرایط ازدواجم دارم. من 21 سالمه و مجردم.

راستش من اصلا دلم نمیخواد مراسم عروسی آنچنانی داشته باشم. یعنی لباس عروس و تالار و چند صد تا مهمون و ... اصلا دوست ندارم این کارو ، یعنی حتی تصورشم ناراحتم میکنه. البته نه اینکه بگم به خاطر مذهبی بودنمه. کلا دوست ندارم بهترین شب زندگیم اینطوری برگزار بشه.

مورد دوم اینکه من الان که فکرش رو میکنم میبینم که نمیخوام بچه داشته باشم. دلایل خاصی هم براش دارم که اگه بخوام بگم خیلی طولانی میشه.

مامانم میگه با این شرایط تو باید فکر ازدواج رو از سرت بندازی! اما من دوست دارم ازدواج کنم! مگه همه واسه بچه ازدواج میکنن؟  یعنی هیچ نیاز دیگه ای ندارن؟ 

آیا واقعا اگه به خواستگار بگم که علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم و میخوام صرفا یه مهمونی کوچک در حد فامیلای خیلی نزدیک توی رستوران باشه و اینکه بچه نمیخوام، هیچ کس حاضر نیست این شرایط رو بپذیره؟

کسی بوده که هم نظر با من باشه و با این شرایط ازدواج کرده باشه ؟


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه


مرتبط با عدم تمایل به بچه دار شدن بعد از ازدواج :

می خوام ازدواج کنم ولی هیچ وقت نمی خوام بچه دار بشم

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

چرا بعضی از مردان بچه نمی خوان ؟

کجا میتونم شوهری پیدا کنم که هیچ وقت بچه نخواد ؟

چه طور زنم رو قانع کنم از من بچه نخواد

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

دختر مورد علاقه م میگه دوست ندارم بچه دار بشم

ازدواج با پسری که نمی تونه بچه دار بشه

شوهرم راضی نمیشه که بچه دار شیم

دلم می خواد بچه دار شم ولی شوهرم رضایت نمیده

دوست ندارم بچه دار بشم، باید به خواستگارم بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)