سلام

من یه مشکل دارم. حدود 7 سال هست که ازدواج کردم.حدود 4 سال پیش اقدام به حاملگی کردیم. تقریبا ماه 7 اینا بودم که یه مشکل خیلی بد پیش اومد که باعث شد جون من و بچه به خطر بیفته.

متاسفانه بچم که از دست رفت و خودمم دیگه داشتم میمردم که بعد از 3 روز بیهوشی به لطف خدا برگشتم. دکتر هم گفت که به خاطر شرایط من و خون زیادی که از دست دادم فعلا تا یه سال بچه دار نشین . مدت ها تحت نظر بودم تا اینکه از لحاظ جسمی به وضعیت طبیعی رسیدم.

بعد از اون دیگه شوهرم راضی نمیشه که بچه دار شیم. البته اینم بگم که شوهرم تو اون مدت بیهوشی من و بیماری و ... خیلی سختی کشید و کلا از کارش زده بود و بیمارستان بود.

میگه میترسم. و اصلا حاضر به ریسک نیستم . میگه تا آخر عمر بچه نمیخوام . منم افسرده شدم. اصلا کوتاه نمیاد و آخر همه حرفاش میگه به خاطر خودت میگم . شما بگید که چطور راضیش کنم ؟ منم بچه دلم میخواد ...



مرتبط با عدم تمایل به بچه دار شدن بعد از ازدواج :

می خوام ازدواج کنم ولی هیچ وقت نمی خوام بچه دار بشم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

چرا بعضی از مردان بچه نمی خوان ؟

کجا میتونم شوهری پیدا کنم که هیچ وقت بچه نخواد ؟

چه طور زنم رو قانع کنم از من بچه نخواد

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

دختر مورد علاقه م میگه دوست ندارم بچه دار بشم

ازدواج با پسری که نمی تونه بچه دار بشه

دلم می خواد بچه دار شم ولی شوهرم رضایت نمیده

دوست ندارم بچه دار بشم، باید به خواستگارم بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)