سلام 

پسری ۲۳ ساله هستم، خسته شدم از افکار پلیدم، واقعا خسته شدم، فکرم مریضه، فقط پی خودارضایی و فیلم و اینستاست، تا حالا دستم به نامحرم نخورده ولی چت و تلفنی و اینا آره، بخاطر این خود خودضایی کوفتی، نمیتونم نمازم رو هم بخونم، میخونم ولی یه روز میخونم روز بعدش نمیخونم.

دلم با خدا بودن میخواد، زود پشیمون میشم ولی باز دوباره میرم سراغش، ولی تعجب میکنم از خودم، تو بیرون دنبال چشم چرونی نیستم، تو دانشگاه با دختر کم حرف میزنم، موظب اعمالم هستم ولی چرا این افکارم رو نمیتونم کنترل کنم.

من با صدای قرآن آروم هم میشم، هر جا صدای قرآن بیاد آرومم میکنه، صدای عبدالباسط رو میشنونم انگار وجودم پرامید میشه، ولی چرا من باز اینم؟، چرا نمازم رو نمیخونم؟

خسته شدم، دانشجوی روانشناسیم، اینجوری برم مردم رو کمک کنم؟، چرا ما آدم ها از یه بچه ۱۰ ساله شرم میکنیم موقع گناه که نبینه ولی از خدا شرم نمیکنیم؟، من این ها رو میدونم ولی بازم انجامش میدم.

موقع تقسیم شدن تو پادگان ۲۰ بار آیت الکرسی خوندم بهترین جا رو به من دادن، ولی من بی عرضه باز اینم، به خدا نزدیکم، وجودش رو حس میکنم، میدونم همیشه یکی مراقبمه، کارهام رو میدم دستش، تلاشم رو میکنم.

بعضی شب ها نصف شب بیدار میشم خدا و بغل میکنم، باهاش خرف میزنم و گریه میکنم، ۴ سال پیش یه مشکلی داشتم انقدر آشفته درون بودم با بغل کردن قرآن خوابم میبرد. 

من خدا رو میشناسم، فقط مشکلم اینه که نماز نمیخونم


مرتبط :

چه جوری میتونم در نماز تداوم داشته باشم؟

یه جوری قانعم کنید که نماز بخونم

می خوام دختری نماز خون بشم

میترسم نماز بخونم توقعم از خدا بالا بره

یه راهکار و یا یه انگیزه قوی میخوام که بتونم نمازخوان بشم

نماز خوندن واقعا برای من سخته

فلسفه نماز از زبان استاد رائفی پور

چرا نمی تونم نماز بخونم؟

نماز خوندن چه فوایدی داره ؟

چطور نفرتم رو از نماز نابود کنم ؟

چرا نماز و روزه روی من تاثیر نداره ؟

چرا و چه جوری نماز بخونم ؟

دلم میخواد نماز خون بشم


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)