سلام 

دختری 21 ساله هستم که چهره نسبتا خوبی دارم، تحصیل کرده و یه دختر باحجاب مانتویی که خانواده محترم و خیلی خوبی دارم ولی تا الان خواستگار نداشتم خیلی واسم سواله که چرا همسن و سالای من یا ازدواج کردن یا حداقل خواستگار دارن!!!

به نظرتون ممکنه به خاطر این باشه که چهرم بچگونه اس؟ آخه من با وجود اینکه درسم داره تموم میشه هنوزم وقتی هرکی منو میبینه میگه : کلاس چندمی؟! یعنی فکر میکنن دبیرستانیم!

من ابروهامو بر نداشتم با اینکه الان بیشتر دخترا حداقل ابروهاشونو مرتب میکنن ولی من با این موضوع مشکلی نداشتم و خواستم تا موقع ازدواج دست بهشون نزنم... حتی دوستانم بهم میگن تو خوشگلی مهربونی، در جمع فامیل  و دوستان همیشه رفتار خانوم و باوقارانه من زبان زده همشونه . من اتفاقا هر مهمونی میشه شرکت میکنم و سرزبون دارم ولی با حفظ حیا و عفت کلام!

با این اوصاف چرا من خواستگار ندارم؟؟ چیکار باید انجام میدادم که ندادم؟


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)