با سلام

سوالی دارم که ممنون میشم پسران وبلاگ جواب بدن؛

آقا پسرها، آیا شما حاضرید با دختری که پدرش فوت شده ازدواج کنید؟ آیا احتمالا نمیگید شاید توان تهیه جهیزیه را ندارند ؟ با فوت پدرم احساس خلاء میکنم ، احساس میکنم نسبت به بقیه دختران کمبود دارم، آقایون متاهل چند نفرتون وقتی ازدواج کردید خانوم تون پدرشون فوت شده بود ؟


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) مسائل فوت عزیزان (۸ مطلب مشابه)