سلام

وقتی یه پسر زیر 25 سال میره خواستگاری ، معمولا خونه و ماشین و ... نداره ، این پسر انتظار داره جواب بله بگیره ، از اون طرف ، دختر به خواستگار نگاه می کنه و می بینه که ... !

n تعداد از این پسران دست رد به سینه شون زده میشه ، نتیجه این میشه که پسره میگه دختره پول پرست ردم کرد ! چند سال بعد این پسر با تلاش و کوشش زیاد و صد البته تحمل فشارهای جنسی و کمبود های عاطفی امکانات خوبی فراهم میکنه . حالا بگذریم که نظر چنین پسرانی در مورد معیارهای انتخاب همسر چه تغییراتی خواهد کرد !!!

این مقدمه رو عرض کردم که بگم ، خانواده ی دختران ، از کجا باید تشخیص بدن که خواستگار جنم کار کردن داره یا نه ؟!

اگه میشد آینده رو دید ، پسرانی که قصه شون رو عرض کردم ، در همون مثلا 23 سالگی به احتمال فراوان جواب مثبت میگرفتند، سوالم این جاست که چطوری میشه فهمید یه پسر اهل کار کردن هست یا نه ؟

فکر می کنم اگه جواب واضحی برای این سوال پیدا بشه ، ان شاء الله یکی از موانع ازدواج برداشته خواهد شد .

موفق باشید


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


مرتبط با شغل خواستگار :

با شغل ویزیتوری میشه یه زندگی رو چرخوند؟

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

وضعیت شغلی خواستگارم نگرانم کرده

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)