با سلام خدمت کاربران عزیز

من یه دختر شهرستانی ام، تحصیلکرده و چهره زیبایی هم دارم، اما بی نهایت مشکل پسندم، رو قیافه فوق العاده حساسم به راحتی کسی به دلم نمیشینه، الان ۳۲ سالمه ولی بالا رفتن سنم نظرم رو تغییر نمیده که مشکل پسندیم رو کنار بذارم.

ماهی یکی دو تا خواستگار دارم دو سالی هم هست که بیکارم و خونه نشین شدم، خلاصه اینکه هر کی میاد خواستگاریم تا به دلم نشینه، بهترین موقعیت رو هم که داشته باشه ردش میکنم، تا اینکه جدیدا یه خواستگار واسم اومد که با دیدنش هری دلم ریخت، دقیقا همونی هست که به دل کوفتی من نشسته، اما مشکلم با شغلشه، ایشون شغل شون کشاورزیه و در واقع اصالتا روستایی هستن، پسر امروزی و روشن فکریه، تحصیلکرده و مودبه، ایشون هم دقیقا مثل خودم مشکل پسندن و همون نظری که من در مورد ایشون دارم از طریق واسطه فهمیدم که ایشونم در مورد من دارن.

از نظر مالی تو رفاه کامل هستند ولی بدلیل پیدا نکردن شغل ترجیح دادن شغل پدرشون رو ادامه بدن، تو شهر خونه داره و مشکلی که هست اینکه گفتن بخاطر شغل شون که تو روستاست مجبورن چند روزی در هر ماه تو روستا باشن، یعنی شب رو اون جا بمونن و همسرش هم باید باهاش باشه اون چند روز رو.

ولی خونه و زندگی شون تو شهر باشه، از نظر فکری و روحی خیلی با ایشون تفاهم دارم، مهتمرین چیز همونه که به دلم نشسته ولی نوع شغل و شرایطی که داره منو دچار تردید کرده، به نظر شما ازدواج با همچین شخصی و شرایطی که داره کار درستی هست یا نه ؟ 


مرتبط با شغل خواستگار :

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟



مرتبط با ظاهر خواستگار:

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه) شغل خواستگار-شوهر (۱۸ مطلب مشابه)