سلام 

من دختری هستم که از نظر ظاهری و اخلاقی و ارتباط عمومی هیچ مشکل ندارم شکر خدا، البته سعی میکنم همیشه اعتدال رو تو روابطم داشته باشم، تا بحال با هیچ پسری رابطه نداشتم، شاغل هستم و همزمان مشغول ادامه تحصیلم.

مشکل من اینه که خواستگارانی که برام میان از نظر مالی و اجتماعی  وضعیت متوسط و حتی بالایی دارن اما اصلا به دلم نمیشینن! به خدا راضیم با پسری خیلی معمولی تر از نظر اجتماعی ازدواج کنم، اما ظاهرش برام جذاب و دلنشین باشه.

خسته شدم دیگه، این موضوعی که حتی اطرافیانم میگن که از لحاظ ظاهری اصلا با خواستگارام تناسب ندارم، خدایی اصلا نمیخوام تعریف کنم از خودم، خسته شدم دیگه، منم حق دارم با کسی ازدواج کنم که دوستش داشته باشم و بهم حس خوبی بده، اما با این وضعیت فکر نکنم اصلا ازدواج کنم چون بی هیچ وجه دلم راضی به ازدواج اجباری نیست.

همین قدر که زیبایی و ظاهر برای آقایون مهمه، برای برخی خانم هایی مثل منم هستن، همه میگن دختر آهن پرست و پول پرستن، به خدا نیستن همه شون.

تو رو خدا دعام کنید ...خیلی دلم گرفته میترسم منحرف بشم آخر موندم بخدا مشکل از چیه آخه!


مرتبط:

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)