با عرض سلام و خسته نباشید
شوهر من راننده جاده هستن و من از همون روز اول هم باهمین شغل قبولشون کردم. ما در دوران عقد هستیم و ایشون ساکن یه شهر دیگه هستن. مشکلی که مدتیه آزارم میده اینه که میخوام همسرم متقاعد کنم که شغلش عوض کنه .
دلیلشم اینه که چون همش توی جاده ها هستن کارشون خطرناکه. هر بار که خبر یه تصادفی میشنوم چهارستون بدنم میلرزه. استرس همه ی وجودمو میگیره. درآمدشون خوبه و چون خود همسرم شغلشو دوست داره و میگه دوست دارم در رفت و آمد باشم و از شغل ثابت یک جا باشم خوشم نمیاد.
میخواستم راهنماییم کنین که من چجوری میتونم همسرم متقاعد کنم و راضیش کنم شغلشو عوض کنه؟ و اینکه به جاش چه شغلی به نظرتون میتونه انجام بده ؟
همسرم تحصیلاتشون دیپلم کامپیوتر هست. حدودا نه سال راننده جاده هستن و به شغلشون عادت کردن. ایشون تخصص هایی مثل نقاشی ساختمان.جوشکاری و تاسیسات ساختمان و همچنین چندین سال آشپز هم بودند و توی همه ی این مشاغل که گفتم مهارت خوبی دارن . با توجه به این توضیحات ممنون میشم دوستان راهنمایی بفرمایین. لطفا راهنماییم کنین حیاتیه.
ممنونم

مرتبط با شغل خواستگار :

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) شغل خواستگار-شوهر (۱۸ مطلب مشابه)