سلام من یه مشکل خنده دار دارم اما خواهش میکنم مسخرم نکنین و اگر واقعا راه حلی به ذهنتون میرسه کمکم کنید

من شوهرم دامداره ، یکساله ازدواج کردیم اوایل شغل دیگه ای داشتن اما الان دامداری میکنن و خودش تنهایی به دامهاشون رسیدگی  میکنن. همسرم روستا  بودن و من از شهر به محل  زندگی  ایشون  اومدم و الان  تو روستا زندگی میکنم و همسرمم خیلی دوس دارم اما الان نسبت به رابطه جنسیم سرد  شدم

دلیلش این هست که ایشون بوی خیلی بدی میدهند واقعا حالت تهوع میگیرم یه بار  بهشون گفتم عزیزم بوی خیلی بدی میده دامهات .

میشه قبل ورود به خونه حمام بری ناراحت شد و گفت کم کم عادت میکنی ....یبار دیگه گفتم گفت من بخاطر تو دارم تن به این کار میدم که پول در بیارمو خرج تو کنم  .

بار سوم باهام قهر کرد و من دیگه هیچی نمیگم  اما منی که قبلا هر شب تو رابطمون ارضا  میشدم الان هیچ میلی به رابطه  ندارم و حتی دیگه ارضا هم نمیشم دلیلش هم اینه که بین رابطه  بوی بدشو از لابلای موهاش حس میکنم حتی بعد حمام هم بو میده کف دستش بو میده انگار عجین شدن با بو!

حتی اشتها برای غذا خوردن ندارم و اشتهام کور  میشه  . بخاطر بو وقتی ازشون میخوام حمام  برن میگه من  نمیتونم روزی سه بار حمام برم  وقتی بعد غذا بلافاصله باز هم  بو  میگیرم من میدونم هر شغلی مشکلات خودشو داره و مکانیک ها لباسهاشون کثیف میشه اما من کثیفی لباس مشکلی ندارم مشکل من بو هست .


مرتبط :

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

خانوم ها دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)