سلام

دختری 26 ساله هستم . که سالهاست خونه مون پر از تنش و استرسه . یکی از برادرام 15 ساله معتاده . دختر بازه و ... انواع و اقسام خلاف ها. ( برای این راهکار نمیخوام قبلا برای این موضوع پست نوشتم ) .

مشکل الانم اینه ، من خواستگار ندارم که ازدواج کنم . و مادرم سر این موضوع که نگران منه . افسردگی حاد گرفته که میترسه من بیفتم زیر دست برادرم و به بدبختی کشیده  بشم . دیگه به یه نقطه ای رسیدم که بارها خواستم خودکشی کنم. من کاره بدی نکردم .اما حضورم باعث شده که مادرم خیلی نگران باشه.
و از طرفی من تا کی سرمو با گوشی و نت و لپ تاپ گرم کنم ؟ همه دوستام رفتن سرخونه زندگیشون و بچه دارن . دانشگاه رفتم و کلی کلاس های مختلف، دیگه بریدم ، نمیدونم چکار کنم . مسجد رفتم نمیدونم هر جا که بتونم خودمو نشون بدم که مورد ازدواج پیدا بشه رفتم و فایده ای نداره . من چکار کنم ؟ این موضوع که مادرم بخاطر من داره اب میشه خیلی اذیتم میکنه


مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)