سلام وقت بخیر

این چند روزه بخاطر چند تا از پست های وبلاگ فکرم حسابی مشغول شده ... بهتر دونستم که با اعضای وب هم در میون بذارم .

تو چند از پست ها مثل پستی که پرسیده بودن چطور میتونن دختر مناسبی برای ازدواج پیدا کنند و امثال اون نظراتی بود که واقعا علامت سوالی در ذهنم ایجاد کرد...

آقایون چند جایی در نظرات اشاره کرده بودند که دختر مورد نظرت رو امتحان کن ، مثلا برو باهاش حرف بزن اگر دیدی من من کرد و باهات گپ نزد و نگات نمیکرد و ... اون قبلا رابطه ای نداشته و خوبه ... سوالی که پیش میاد اینجاست ...

من 20 سالمه فعالیت اجتماعی زیادی دارم و بخاطر اینکه قصد دارم کارآفرین باشم مدام در سمینارهایی شرکت میکنم که آقایون زیادی هم در اون جا حضور دارند... از طرفی از کودکی روابط اجتماعی بالایی داشتم و هیچ وقت با حضور داشتن در محیط جدید خجالت نکشیدم و اگر در محیط کار و یا همایش ها طرف صحبتم آقایی بوده همیشه با قاطعیت و اعتماد به نفس پاسخگو بودم...

موقع حرف زدن باید با مخاطبینم ارتباط چشمی داشته باشم تا کاملا اون ها رو از خودم مطمئن کنم و  ... این ارتباط چشمی با ناز و عشوه همراه نیست تاکید میکنم در محیط کار کاملا جدی هستم... آیا  همه آقایون این رفتار و نشانه بی حیایی میدونند ؟ و یا فکر میکنن اون دختر قبلا با کسی دوست بوده ؟ ( اینم بگم که روابطم با جنس مکمل فقط در محدوده کاریه هیچ وقت وقتی برای دوستی های زودگذر نداشتم ) آیا ارتباط چشمی داشتن مشکلی ایحاد می کنه؟

امیدوارم متوجه منظورم شده باشید و پاسخگو باشید


مرتبط با حیای خانم ها در جامعه:

شوخی های متعارف دختر در جایی که نامحرم حضور داره، بر خلاف حیاست ؟

چطوری میشه یه دختر هم با حیا بود و هم اجتماعی ؟

سوال از خانم ها در مورد حیا و خودنمایی

به نطر شما حیا داشتن با شاد بودن در تضاد است؟

تعریف تون رو در مورد حیای خانم ها بنویسید

آدامس خوردن دختر تو خیابون یعنی بی حیایی؟

تقدیر از دخترهای باحیا

برای دختران باحیا موندن سخته ؟

چرا مثل بقیه دختران حیا ندارم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)