باسلام
من خیلی مذهبی ام و غیرتی چنانچه در پست (من یه پسر مذهبی و غیرتی ام) گفتم، 
من یه مشکل دارم و اون اینکه داداشم خیلی دختر بازی میکنه جوری که کم میمونه سرم سوت بکشه . چند بار نصیحتش کردم و چند بارم کارمون به دعوا کشید ولی انگار قسم خورده ادم نشه . 

 از اون که بگذریم الان چند وقته مامانم داره دنبال زن واسم میگرده هر کی رو که معرفی میکنه و من هم میپسندم داداشم برمیگرده میگه اون دختر با فلانی دوست بود و چنین و چنان بینشون اتفاق افتاده بهش میگم دروغ میگی . اونم منو برمیداره میبره پیش طرف ،طرفم عکسای خودش با دختره رو نشون میده یا به دختره زنگ میرنه جلوی من باهاش حرف میزنه . منم کفری میشم آخه چرا " بعضی " دخترا اینقدر بی حیا شدن ؟

یعنی یه دختر پاک گیر ما نمیاد ؟ دخترهای این سایت همچین حرف میزنن من فکر میکنم کل دخترا مریم مقدسن؟ بابا یعنی اینهمه سخته با حیا بودن ؟
پیامبر می فرمایند حیا 10 قسمت است که 9 قسمت اون در دختر و یک قسمت اون در پسر است .

یعنی یه پسر واسه با حیا بودن باید 9 برابر شما تلاش کنه واسه همینه که ما پسرا با نگاه کردن به مچ تا ارنج دختر هم تحریک میشیم ولی چون من پسرم و تونستم با حیا باشم پس همه ی دخترا هم باید بتونن با حیا باشن؟

سوال من اینه اخه چرا یه دختر پاک واسه من پیدا نمیشه؟ و اینکه از کجا پی ببریم دختره پاکه یا نه ؟ ایا راه به خصوصی داره؟

منظور من از پاکی بکارت نیست  اینکه دوست پسر تلفنی هم نداشته باشه . آخه از نظر من باکرگی کف حیای زنه نه سقفش .


مرتبط با حیای خانم ها در جامعه:

شوخی های متعارف دختر در جایی که نامحرم حضور داره، بر خلاف حیاست ؟

چطوری میشه یه دختر هم با حیا بود و هم اجتماعی ؟

آیا ارتباط چشمی دختر با مخاطبین خود در محیط کاری ، بی حیایی است ؟

سوال از خانم ها در مورد حیا و خودنمایی

به نطر شما حیا داشتن با شاد بودن در تضاد است؟

تعریف تون رو در مورد حیای خانم ها بنویسید

آدامس خوردن دختر تو خیابون یعنی بی حیایی؟

تقدیر از دخترهای باحیا

چرا مثل بقیه دختران حیا ندارم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)