سلام

لطفا کامل بخونید.ممنونم

من از حدود دو سال قبل، به استادمون علاقمند شدم به شدت ... . اما اختلاف سنی 16 سال هست و همین طور ایشون از یه شهر دیگه هستن ...

و میدونم که هوس نیست، چون واقعا به فکر مادیات و چیزای اینجوری نیستم و اینکه هوس یا همون حس زودگذر (!) نمیتونه انقدر ادامه پیدا کنه. معمولا در موارد این چنینی که بین شاگرد و استاد پیش میاد سریع روش اسم "حس الکی و زودگذر" میذارن و رد میشن! اما نمیشه گفت صددرصد همینه همیشه!

یه مدت گذشت تا اینکه تصمیم گرفتم پارسال یه کاری کنم و دست روی دست نذارم! در نهایت بطور غیرمستقیم بهشون گفتم قضیه رو، ایشونم گفتن "جای داداشتم" !

شنیده بودم قبلا یکی از دخترا ازشون خواسته بوده یه کم در ارتباط باشن خارج از کلاس،و استاد قضیه رو به مدیریت گفته بوده و اتفاق خوبی برای اون دختر نیفتاد !

اما ایشون بعد از اینکه قضیه منو فهمیدن، کلا رفتارشون باهام عوض شد، نمیگم حتما بهم علاقه پیدا کرد، ولی خب جوری شده بود که کسایی که منو زیاد نمیشناختن هم بعضی وقتا منو نشون هم میدادن که "این همون دختره که برخورد استاد باهاش یه جور دیگه هست و..."!!  اما خب نمیشه صرفا رو حرف بقیه حساب کرد!

در حال حاضر حدود هفت ماه میشه که ندیدمشون چون با ایشون کلاس ندارم... با این وجود هر کاری میکنم اصلا نمیتونم از فکرشون در بیام. گذر زمان قضیه رو نه تنها حل نکرد بلکه هر روز افسرده تر از دیروز هستم ( با وجودی که واقعا سعی میکنم بهتر شم،فایده نداره ) دیگه نه چیزی خوشحالم میکنه و نه ناراحت!

بنظر شما چیکار میتونم بکنم که همه چی درست شه؟ چند بار خواستم به بهانه ای برم پیششون اما نمیدونم چرا نتونستم باهاشون روبرو بشم و پا پس کشیدم!


مرتبط با ازدواج با استاد دانشگاه :

نظر شما در مورد ازدواج با استاد دانشگاه

عاشق یکی از استادام شدم

یکی از استادامون خیلی بد بم نگاه میکنه

عاشق یکی از استادام شدم

چیکار کنم تا تمایل به استادم رو از قلبم خارج کنم ؟

مدام به یکی از استادای دانشگاهمون فکر می کنم

دو سال پیش عاشق استادم شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)