سلام خدمت دوستان خانواده برتری

من دختری هستم که از کلمه چشم یا به روی چشم زیاد به رسم ادب استفاده میکنم . اتفاقا محل کارم هم آقایونی که در رده بالاتر هستند و کاری برای انجام بهم میگن از این کلمه زیاد استفاده میکنم . و حتی قرار بود آقایی کاری اداری برام انجام بده و دستوراتی که ازم میخواست برای بهتر انجام شدن کارم من باز هم از کلمه چشم استفاده میکردم .

بعضی از آقایون خوششون می اومد که من این جوری حرفشونون رو گوش میدادم .نمیدونم این کار من درسته یا من دارم اشتباه میکنم . در شرف ازدواج هم هستم آیا در مقابل همسرم هم باید از این کلمه استفاده کنم یا باعث سواستفاده میشود.

اصلا آقایون اگر این کلمه رو از خانوم ها نه لزوما همسر بشنوند چه فکری راجع به اون خانم میکنند ؟ آیا حس ضعیف بودن آن خانوم رو دارند یا نه ؟

راهنمایی بفرمایید


مشابه :

باشه هر چی تو بگی !


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)