سلام مجدد

در پست قبلی به بحث قدرت و صلابت مردها در خانواده پرداختیم . در این پست موضوعات دیگه ای رو مطرح می کنم . توجه داشته باشید که در این پست هم ، مخاطبم خانم ها هستند .

مردها کی احساس مرررررد ! بودن می کنن؟!

۱ – وقتی قدرت و صلابت اونا حفظ بشه .

۲ – وقتی با اونا مخالفت نشه .

۳ – وقتی با اونا کل کل نشه .

۴ – وقتی خانمش اون رو عاقل بدونه .

۵ – وقتی خانمش ازش حرف شنوی داشته باشه .

6– وقتی خانمش گاهی بهش بگه من نیاز دارم !!!.

7– وقتی همسرش برای مخارج روزانه یا هر چیز دیگه ای ازش پول بخواد .

8– وقتی تصمیم گیر نهایی باشه .

9– وقتی که از اونا انتقاد نشه .

۲ – یکی دیگه از مواردی که میشه شوهرتون رو عاشق خودتون بکنید اینه که با تصمیماتش مخالفت نکنید . یا اگه می کنید خیلی کوتاه باشه و در نهایت باید بگید باشه هر چی تو بگی !

خانم ها نمی دونید گفتن همین جمله ی ۵ کلمه ای چه تاثیری رو شوهرتون میذاره !!!! شاید بشه تاثیر اون رو با جمله دوست دارم روی شما مقایسه کرد . شما چقدر خوشتون میاد شوهرتون به شما بگه عزیزم دوست دارم ، عاشقتم ، فدات بشم الهی … ! . چنین احساسی به شوهرتون دست میده وقتی این جمله ی طلایی رو از شما بشنوه .

در حالت خوشبینانه ، شنیدن این جمله برای بعضی !!!  از مردها شده  آرزو . شده یه عقده !

آخه چرا ؟! دلیلش خیلی واضحه ، چون خانم های چنین مردانی نمی خوان زن باشن . یا بلد نیستند زنانه رفتار کنند .

بعد میگن چرا شوهرمون دوستمون نداره یا از خونه فراریه ؟!

یه مرد عقل کل نیست ، عالم دهر نیست ولی بذارید حس کنه که هست !!! یکی دو بار که به نظر شما عمل کرد و نتیجه گرفت اون وقت خودش برای مشورت کردن پیش قدم میشه . می خواید عاشقش کنید ؟ بعد از دادن نظر بگید این نظر من بود ولی هر چی تو بگی !!!

۳ – یه مرد وقتی احساس قدرت کنه ، دوست نداره در مورد یه موضوع باهاش کل کل کنن . پس اگه سر یه موضوع با اون زاویه پیدا کردید خیلی کوتاه نظرتون رو بگید . اگه دیدید قانع نمیشه ! جمله باشه هر چی تو بگی رو به قلبش شلیک کنید ! مطمئن باشید روی نظر شما فکر می کنه و اگه به درستی اون پی ببره حتما از نظر خودش بر می گرده و به نظر شما عمل می کنه . ولی اگه باهاش بگو مگو کنید کاری به درست یا غلط بودن نظر شما نداره . اون فقط می خواد از قله ی قدرت پایین نیاد . وقتی شما بهش قدرت بدید ابایی نداره که از نظر خودش برگرده .

خودمونیم تا حالا چند بار جمله ی حرف زدن با تو فایده نداره رو از همدیگه شنیدید ؟! این حرف از زبون هر کی دربیاد یعنی این که ببخشید خیلی نفهمی ، عقل نداری ، شعور نداری ، درک نداری …

اگه به شوهر گفته بشه ممکنه حتی کار به برخورد فیزیکی هم بکشه چون می خواد قدرتش رو ثابت کنه و شما رو وادار به اطاعت کنه . اگه به زن گفته بشه ، احساسش جریحه دار میشه چون نمی تونه از لحاظ فیزیکی خودش رو تخلیه کنه میرزه تو خودش و در مسیر رسیدن به افسردگی گام بر میداره .

خدا نکنه چنین لحظه ای پیش بیاد چون مسیر زندگی اونا ممکنه تغییر کنه .

ادامه دارد …

 

بیشتر بخوانید ... :

 

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (5)

تسخیر قلب احساسی شوهر (6)

تسخیر قلب احساسی شوهر (7)

روش گرفتن پول از همسر - تسخیر قلب احساسی شوهر (8)

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9) 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) تسخیر قلب احساسی شوهر (۱۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)