سلام

من یه دختر ۱۸ ساله هستم و امسال کنکور دارم. استاد شیمی من اقاییه که جوونه ۲۷ سالشه و از رتبه های برتر بوده. ایشون از نظر اخلاقی کاملا پخته اس و در عین حال بسیار شیطونه .

منظور اینکه روحیه شادابی داره خیلی خیلی خیلی شاداب. شاید از منم با انرژی تر. من پیش ایشون کلاس میرم و ثبت نام کردم. من جدیدا متوجه شدم که این اقا به من علاقه مند شدن.

چون رفتارشون با من نسبت به بقیه خانم ها با تمایل و علاقه بیشتریه. و یه سری مسایل دیگه که اینو اثبات میکنه. مساله علاقه ایشون نیس بلکه موضوع منم که تقریبا دختر خشکی هستم ولی با کارهای ایشون انگار علاقه ای در من جوانه زده.

میدونم ازدواج باید از روی شناخت باشه و با شناختی که از اخلاقیات استادم پیدا کردم فهمیدم که ادمه پرتلاشیه و قصدش دختر بازی نیس چون چند تا از دخترایی که با این قصد بهشون نخ داده بودن رو به مسئول اموزشگاه معرفی و اخراجشون کرده بود.

استاد خیلی علاقه دارن که من در مورد زندگی شخصیشون  و خانوادشون بدونم و ادم پرتلاشی در زندگیم و درسامو خوب بخونم. و خیلی نگران مسایل درسیمن. اما من نمیخوام با ایجاد علاقه در خودم باعث ناراحتی خدا بشم و با فکر کردن به نامحرمم خدا رو برنجونم. 

دوستان عزیز لطفا به من راه حل بدید که چیکار کنم تا این تمایل به استادمو از قلبم خارج کنم ؟ اخه جو کلاسشون اینقدر خوب و پر انرژیه که ادم ناخوداگاه متمایل میشه. در ضمن محبتها و توجه هاشون باز اوضاعو بدتر میکنه.

متاسفانه چون ثبت نام کردم امکان لغو کلاس نیست و من باید این شرایطو تا اردیبهشت تحمل کنم. لطفا کمکم کنید و بگید چطور برخورد کنم و چیکار کنم تا مقاومت کنم و خدا ازم راضی باشه؟

نمیخوام مرتکب گناه شم و عشقم با شکست رو به رو شه. تو رو به این عید بزرگ بهم راهکار بدید .

دوستان عزیز اخه انگار خدا دلش شکسته از دست من که دیگه توفیق عبادتشو بهم نمیده! کمکم کنید . ممنون


مرتبط با ازدواج با استاد دانشگاه :

نظر شما در مورد ازدواج با استاد دانشگاه

دو سال پیش به استادم علاقمند شدم، نمی تونم فراموشش کنم

عاشق یکی از اساتیدم شدم

یکی از اساتید مون خیلی بد بم نگاه میکنه

مدام به یکی از اساتید دانشگاهمون فکر می کنم

دو سال پیش عاشق استادم شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)