سلام

واقعا قسمت چیست؟ ایا میشود نام اشتباهات خودمان را قسمت بگذاریم؟ اکنون که این متن را مینویسم پاسی از شب گذشته است . پدر من خواستگاران را به خانه راه نمیدهد با این بهانه که اگر قسمت باشند هیچ کدام جایی نمیروند . نمیگذارند خانواده خواستگارانم مرا حتی ببینند با این بهانه که من بچه ام . برادرانم رو ترش میکنند و بحث ازدواج مرا عوض میکنند .

میخواهم از شدت غم فریاد بزنم ، دیگر اشک چاره کار من نیست . میگویند مگر تو عقلت میرسد؟ بنشین و درست را بخوان . کسی میداند؟

نصف مطالعات من در خصوص کودک یاری و همسر داری است؟ صبوری های مرا نمیبینند؟ آه و افسوس من از دیدن دست های گره شده تازه عروس و داماد ها را چه؟ آیا آن را می بینند؟ آیا بیست سال سن کمی است برای ازدواج ؟

پدر ، به پیر و به پیغمبر من رشته ام را دوست دارم و کار میکنم و ادامه میدهم . ازدواج هیچ مانعی نیست در حالی که حال نزار الان من میتواند مانع باشد . چقدر بترسم از خطر خود ارضایی؟

چقدر بترسم از خطر دوستی با جنس مخالف هایی که الان خیلی در دسترس تر از همیشه اند پیشنهاد هایشان وسوسه کننده تر از هر زمان !!! چقدر بترسم از اساتیدی که امر به منکر میکنند میگوید بچه ها با هم دوست شوید و جوانی کنید که زمان اندک است.

زیر بار وسوسه له میشوم ، دیر و زود دارد اما ...

میترسم ...

خدا ...

یا امام زمان خودت به یاریمان برس .

از درد  پدر کجا روم؟ از دلایل نا معقول او برای شوهر ندادنم!!! فامیل و دوست و آشنا هم انگشت حیرت میگزند . خواستگاری دارم از کار و شغل و تحصیلاتش نمیگویم ، از خانواده و ادب و تربیتش هم نمیگویم ، مذهبی بودن و مشهور بودنش با این ویژگی میگویم از نقاط یکسان زیاد که مادرم میگوید . چکار کنم ؟

چکار؟!


مرتبط با بحث ازدواج فرزندان:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

دختر 16 ساله م زیر نظر من با یه پسر 18 ساله در ارتباطه

از کجا متوجه بشم دخترم برای ازدواج آماده شده؟

آیا به صلاح هست برای ازدواج پسرم در سن 20 سالگی اقدام کنم؟

جوون باید گناه کنه تا به فکر ازدواجش بیافتیم ؟

مامانم میگه ، اگه عروس بگیرم نشون از پیر شدنمه

بچه ها رو چطور باید تربیت کرد که در سن پایین آماده ازدواج باشن؟

والدین طاقت دارن بشنون پسرشون بدون اجازه ی اونها نامزد کرده؟

پدرم بیش از حد در ازدواجم سخت گیره

مامانم منتظر یه شاهزاده با اسب سفیده

از یه شهر دیگه خواستگار دارم ولی خانوادم مخالفت می کنن ؟

پشیمونم که به خانوادم گفتم نمی خوام شوهر کنم

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن؟

دخترم، چه طوری به خانوادم بفهمونم که به ازدواج کردن نیاز دارم؟

بر خلاف خودم، خانوادم شور و شوقی برای ازدواجم ندارند

خواستگار شرط کرده که دخترم باید در یه رشته خوب قبول بشه

تا وقتی پسرتون زن نخواسته دختر مردم و خواستگاری نکنید

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

به فکر ازدواج زود هنگام بچه هامون باشیم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) روابط با پدر (۲۶ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)