سلام دوستان خانواده برتر

بنده امسال کنکور دادم و ان شاء الله رتبه خوبی خواهم آورد البته میخواستم از چند تا مشاور تحصیلی برای انتخاب رشته کمک بگیرم هزینشون 500 تومن و یکی دیگه گفت 300 و من توانشو ندارم .

البته رشته ی که دوس دارم حقوق روزانه هستش به نظر شما آینده شغلی داره میشه بعد 4 سال برای قضاوت امتحان داد یا توی دانشگاه روزانه هم بود و بیرون شرکت برای کار هم رفت چون هزینه کتاب و ... نیاز یه پول داره .
دوستان من چطوری انتخاب رشته خودمو انجام بدم آخه 500 تومن برای من خییلی زیاده واسم دعا کنید
پیشاپیش ممنون میشم ازتون که راهنمایی بفرمایید

پیشنهاد :

بررسی شغل ها (1) - حقوق و وکالت

گاهی به پزشکی فکر میکنم و گاهی به وکالت و ...

برای قبولی در آزمون قضاوت و وکالت چکار باید کرد؟

بازار کار و آینده شغلی وکالت برای یه خانم چطوره؟

رشته های بورسیه در انسانی به غیر از حقوق و دبیری چه چیزهایی هستند؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

درخواست معرفی چند موضوع تحقیق برای رشته حقوق

لیسانس حقوقم و به رشته ام علاقه ندارم

برای کسی که فوق لیسانس حقوق داره چه شغلایی هست؟

تحقیق در مورد رشته های حقوق نفت و گاز

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)