سلام به همه دوستان
چند وقتیه یه مشکل برام پیش اومده که به تنهایی نمیتونم حلش کنم ، ممنون میشم کمکم کنید. دختری هستم ۲۶ ساله و لیسانس حقوق دارم. چند ماهی هستش که به این فکر افتادم که کلاس آرایشگری ثبت نام کنم ولی از طرفی هم عذاب وجدان دارم که با لیسانس حقوق برم سراغ همچین کاری چون قاعد تا الان باید خودمو برای آزمون وکالت یا ارشد آماده کنم،الان نمیتونم یکی از این دو راهو انتخاب کنم .

همش احساس میکنم اگه یه روزی وکیل بشم ، نمیتونم آدم موفقی باشم چون من آدم خجالتی هستم و احساس میکنم اعتماد به نفسم هم پایینه.

لطفا کمکم کنید. چه کاری درسته؟


مرتبط :

بعد از دوره های آرایشگری قصدم اینه که یه سالن باز کنم

کدوم شاخه آرایشگری بازار کار بهتری داره ؟

میخوام یه آرایشگر خیلی حرفه ای بشم

میخوام ور دست یه آرایشگر کار کنم

برای پر کردن اوقات بیکاری، آرایشگری خوبه؟

اصول آرایش کردن رو بلد نیستم

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

ازدواج با دختری که شغل آرایشگری داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)